شما اینجا هستید

اجتماعی » افتتاح ۶۹ پروژه در اسفراین طی هفته دولت

اسفراین – به گزارش انتهاج طاهر رستمی فرماندار شهرستان اسفراین صبح امروز ۳۱ مردادماه در نشست خبری بزرگداشت هفته دولت ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدا اظهار داشت  در هفته دولت ۶۹ پروژه در این شهرستان با اعتبار ۲۶ میلیارد و ۱۳۹ میلیون تومان افتتاح خواهد شد.

در ادامه گفتن: بهره برداری از پارک بانوان، همچنین افتتاح مرکز معاینه فنی خودرو های سنگین که در مسیر ورودی شهرستان قرار دارد و کلنگ زنی گلخانه سبزی و صیفی ۵۰۰۰ هکتاری کشت و صنعت استان قدس که از محل اعتبارات تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری با ۵۰نفر اشتغال زایی طی هفته دولت انجام خواهد یافت.

وی با اشاره به اجرای طرح مشارکتی پروژه آسفالت معابر روستایی برای ۳۰ روستا تا پایان سال، گفت: تاکنون آسفالت معابر ۱۰ روستا به اتمام رسیده و تا پایان سال با مشارکت بخشداری‌ها و دهیاری‌ها با بنیاد مسکن ۲۰ روستای دیگر نیز آسفالت خواهد شد.

رستمی از اختصاص تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری به نواحی صنعتی خبر داد، عنوان کرد: یکی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید تخصیص تسهیلات مختلف به بخش‌های صنعتی ، کشاورزی و گردشگری است که می‌تواند در ایجاد اشتغال موثر باشد.

رستمی با بیان اینکه جذب نیروهای متخصص در جهت ارتقاء شاخص‌های سلامت باید انجام گیرد، افزود: بلوک زایمانی بیمارستان امام خمینی (ره) با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی و با تزریق سه میلیارد تومانی بزودی پایان خواهد یافت

وی گفت : در اینده نزدیک برای تکمیل چرخه فولاد تولید اهن اسفنجی به نتیجه می رسد تا با عدم ورود تولیدات اهن اسفنجی از شهرستان های دیگر و حذف هزینه ها علاوه بر اشتغال زایی کاهش هزینه ها و عدم خروج سرمایه اتفاق افتد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان