شما اینجا هستید

اجتماعی » مکتب شهید سلیمانی ادامه دهنده راه جوانان انقلاب اسلامی است

بجنورد – نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: مکتب شهید سلیمانی ادامه دهنده راه جوانان انقلاب اسلامی است و جوانان ما راه شهید سلیمانی را هدف خود قرار می دهند.

به گزارش انتهاج، حجت الاسلام یعقوبی در مراسم پایانی یوم الله ۱۲ بهمن و سالروز ورود امام خمینی ( ره ) به ایران، اظهار کرد: این انقلاب با خون شهیدان به ویژه شهید عزت و مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی جان تازه گرفت.
وی افزود : انقلاب عزت و اقتدار است و مکتب شهدای ما زمینه سقوط ابرقدرت‌ها را فراهم می‌کند.
وی با بیان اینکه ۱۲ بهمن ماه روز عزت و آبادانی ایران اسلامی است، خاطر نشان کرد: در چنین روزی نفس باطل گرفته شد و حق نفس عمیق کشید و امام (ره) به آغوش مردم که شیفته ولایت بودند بازگشت.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر این که هنر بزرگ امام راحل بسیج دل‌ها بود، یاد آور شد: امام خمینی(ره) در امامت و ولایت همچون آهنربایی قوی و قدرتمند در یک حوزه مغناطیسی وسیع دل‌های شیفته آزادی، عدالت و استقلال را به سمت خودش جذب کردند.
امام جمعه بجنورد با بیان اینکه انقلاب اسلامی تمرین ظهور است، تصریح کرد: روز ۱۲ بهمن از زمین و زمان در تهران همه برای استقبال  ابر‌مردی از سلاله انبیا و بزرگ مرد تاریخ رفتند و فرق بین امام (ره) و طاقوت این است که طاغوت بر جسم‌ها حکومت می‌کرد؛ اما امام خمینی (ره) بر دل ها حکومت کرد.

یعقوبی با تاکید بر اینکه امروز نیز ابرقدرت‌ها در حال سقوط و اهتزار هستند، ادامه داد: ۴۱ سال از سقوط طاغوت‌ها گذشت و امروز نیز ابرقدرت‌ها در حال سقوط هستند.

وی در پایان افزود: دشمنان ما آمریکا و اسرائیل هستند که خوبی ما را نمی خواهند چراکه آنها روباه هستند ولی شیر مردان جبهه مقاومت و نظام اسلامی روباه صفتان را از صفحه روزگار محو خواهند کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان