شما اینجا هستید

اخبار » با آگاهی بخشی بیشتر به نسل جدید از آرمان‌ های انقلاب صیانت و پاسداری کنیم

به گزارش انتهاج ، فرماندار پردیس در آیین نواخت زنگ انقلاب با اشاره به چهل و یکمین فجر انقلاب و سالگرد پیروزی انقلاب گفت : افتخار داریم که آیین نواخت زنگ انقلاب را هر چه باشکوهتر برگزار کنیم.

وی ۱۲ بهمن و آغاز ایام الله دهه فجر را برای تبیین ارزشهای انقلاب در بین دانش آموزان مهم خواند و گفت : در چنین روزی حضرت امام خمینی رحمه الله علیه بعد از ۱۵ سال تبعید و تحمل سختی ها، برای تحقق آرمانهای دینی و انقلابی پای به میهن اسلامی گذاشت که برای همیشه در تاریخ کشور عزیزمان ایران ثبت شده است.

عبدالعظیم رضایی بیان کرد : در این مراسم، دستاوردهای انقلاب و شرایطی که کشور در دوران انقلاب و رژیم طاغوت و حاکمیت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی داشت را باید برای نسل جدید بازگو کنیم.

فرماندار پردیس تصریح کرد : باید به دانش آموزان یادآوری کنیم و بیاموزیم که کشورمان در زمان حکومت رژیم شاهنشاهی چه وضعیتی داشته است و چه شهدای گرانقدری برای تحقق آرمانهای انقلاب داده ایم و بتوانیم با آگاهی بخشی بیشتر به خوبی از ارزش‌ها و آرمانهای انقلاب صیانت و پاسداری کنیم.

عبدالعظیم رضایی برای تبیین آرمانها و انتقال آن به نسل جدید خاطر نشان کرد : باید صادقانه با نسل جدید صحبت کرد زیرا مشکلاتی که امروزه در جامعه هست که به طور طبیعی مطالبات مردم نیز هست ، بعلاوه برخی از مطالبات واقعا برآورده نشده و مردم خواستار مطالبات خود هستند، علتهای عدم تحقق را شفاف و صادقانه در میان بگذاریم.

وی عنوان کرد : مشکلاتی که امروزه در جامعه حاکم است را روشن کنیم و بگوییم مشکلات امروزی موجود در جامعه نسیت به مشکلات کسور در زمان قبل از انقلاب بسیار اندک است و شرایط کنونی ما اکنون بهتر از شرایط کشور در زمان قبل از انقلاب است.

عبدالعظیم رضایی ذکر کرد : نسل جدید با این روشنگری و ترسیم وضعیت گذشته کشور و فعلی متوجه تفاوتها خواهند شد و شرایط کنونی که به مراتب بهتر از گذشته است را می پذیرند و برای رفع مشکلات امروز جامعه تلاش میکنند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان