شما اینجا هستید

اخبار » ممنوعیت سفر شهروندان خراسان شمالی به ۵ استان آلوده کرونا

بجنورد – سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، جابه‌جایی مسافران این استان با ناوگان حمل و نقل عمومی به مقصد پنج استان، که از نظر آلودگی وضعیت حادتری دارند، ممنوع شده است.

به گزارش انتهاج، جعفر شهامت اظهار کرد: با هماهنگی انجام شده با دفتر مدیریت بحران استانداری، تا اطلاع بعدی در این استان، فروش بلیت به مقصد استانهای مازندران، گلستان، گیلان، قم و اصفهان ممنوع است.

وی افزود: پیش از این روزانه ۶ تا هفت دستگاه اتوبوس، کار جابه جایی مسافران بین استان خراسان شمالی و استان های مذکور را انجام می دادند.

وی با بیان اینکه تدابیر لازم برای پیشگیری از کرونا، در بخش حمل و نقل عمومی استان اندیشیده شده است، خاطر نشان کرد: ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر در این استان به صورت مداوم در حال انجام و توصیه های لازم نیز برای رعایت بهداشت در ناوگان عمومی مسافری به شرکت ها و انجمن ها داده شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی ادامه داد: به رانندگان توصیه شده تا اگر مسافری در مسیر، به ناوگان عمومی سوار شد که علائم سرماخوردگی داشت، وی را به اولین مرکز بهداشتی در مسیر منتقل کنند.

شهامت تصریح کرد: همچنین با استقرار تیم کنترل تب‌سنج در پایانه مسافربری بجنورد، سلامت مسافران ورودی به استان به لحاظ ابتلا به بیماری کرونا کنترل می شود و این طرح از روزهای آینده در دیگر شهرستان های استان انجام خواهد شد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی یادآور شد: تمام تلاش ما این است که با ارتقای ایمنی سلامت و بهداشت در ناوگان عمومی، اعتماد مردم به سفر با این ناوگان تقویت شود.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان