شما اینجا هستید

اخبار » فوری/ بیانیه نهایی شورای سیاست گذاری اصلاحات خراسان شمالی غیر قابل پذیرش است

بجنورد – عضو شوراى عالى سیاست گذارى اصلاح طلبان خراسان شمالى گفت: بیانیه صادر شده از شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در حمایت از کاندیداهای انتخابات مجلس، بدون رعایت مقررات شورای عالی بوده است.

دقایقی پیش در یک خبر شوکه کننده سید میکائیل محمدی عضو شوراى عالى سیاست گذارى اصلاح طلبان خراسان شمالى و قائم مقام حزب پیشرو اصلاحات خراسان شمالى در گفتگو با خبرنگار انتهاج اظهار داشت : دبیر شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان خراسان شمالی در یک حرکت غیر اخلاقی و بدون رعایت مصوبات جلسه شورای عالی که شب گذشته به امضای اکثریت اعضا رسیده و لازم الاجرا بود، امروز اقدام به انتشار بیانیه ای در حمایت از برخی کاندیداها کرد.

محمدی خاطرنشان کرد: شب گذشته با موافقت اکثریت اعضای حاضر در جلسه شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان خراسان شمالی مصوبه ای مبنی بر تشکیل جلسه بعدی برای بررسی درخواست کاندیداهای متقاضی حضور در لیست اصلاحات به عنوان نفر دوم (ضمیریان-وحدانی-ساعدی) و امضای میثاق نامه اصلاحات در حضور اعضای شورا توسط آقایان (لعل عوض پور-شوشتری)، به امضا رسید . اما شاهد آن بودیم که امروز صبح طی یک پیامک تلفنی، اعلام شد جلسه ی ساعت ۱۰ لغو شده و چند ساعت پس از آن از سوی دبیر شورای عالی اصلاح طلبان خراسان شمالی، لیست کاندیداهای مورد حمایت، بدون در نظر گرفتن مصوبات و درخواست های شب گذشته، منتشر شد.

محمدی افزود: این کار خارج از مقررات شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان بوده و بعلت زیر پا گذاشتن صورتجلسه شب گذشته که در حضور رئیس شورا(امانی) رابط استانی (گرامی مقدم) و دیگر اعضای شورا به تصویب رسید، غیر قابل پذیرش است.

محمدی با بیان اینکه طبق دستورالعملها مقرر شده بود کاندیداهای متقاضی حضور در لیست اصلاحات متعهد شوند در صورت عدم احراز شرایط توسط شورای سیاستگذاری اصلاحات، به نفع نفر اول و دوم لیست اصلاحات، از رقابتها کناره گیری کنند. افزود: صبح امروز با وجود اینکه یکی از متقاضیان حتی قبل از تشکیل یا لغو جلسه، با شرایط موافقت کرده بود، شاهد آن بودیم که در یک اقدام غیر اخلاقی و خارج از مقررات، جلسه لغو و بیانیه ای تحت عنوان لیست نهایی اصلاحات از طرف دبیر شورای سیاستگذاری اصلاحات در رسانه ها منتشر شد.

در این بین عده اى هم معتقدند به دلیل عدم اطلاع به موقع کاندیداى درخواست کننده که امروز صبح گفته شده باعث لغو جلسه شده است.

در صورتى که این ادعا هم کذب محض است و خود دبیر شوراى عالى سیاست گذارى اصلاح طلبان شب گذشته به کاندیداى درخواست کننده تماس گرفته و گفته است تا امروز صبح قبل جلسه ساعت ١٠ مهلت پاسخ دهى شفاف در مورد یکى از بندهاى مهم آیین نامه شوراى عالى اصلاح طلبان دارید که یکى از کاندیداها هم در ساعتهای اولیه و قبل از شروع جلسه ساعت ١٠ صبح اعلام رسمى کردند.

اما به یک باره به طرز عجیبى امروز صبح شاهد اقدامات و تصمیمات یک طرفه و خارج از تصمیمات شب گذشته شوراى عالى سیاست گذارى اصلاح طلبان بوده ایم.

وی یاد آور شد رسالت و شعار اصلاحات، صداقت و حراست از حقوق اجتماعی افراد است اما این اقدام رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان خراسان شمالی نافی این رسالت و راهبرد اصلاحات است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان