شما اینجا هستید

اخبار » فعالیت ۱۲ شعبه حقوقی در شهرستان فردیس

فردیس – رئیس دادگستری شهرستان فردیس از فعالیت ۱۲ شعبه حقوقی در این شهرستان خبر داد و گفت: دادگستری فردیس فعالیت خود را با یک شعبه حقوقی آغاز کرد و اکنون ۱۲ شعبه فعال دارد.

به گزارش انتهاج، مقصود عبدی در جلسه شورای اداری شهرستان فردیس با بیان اینکه امید داریم سفر رئیس قوه قضائیه به استان البرز موجب خیر و برکت باشد و برکات این سفر را لمس کنیم، اظهار کرد: فردیس از سال ۱۳۹۳ مستقل شده و دادگستری و ادارات دیگر آن نیز به دنبال آن مستقل شدند.

وی با بیان اینکه تراکم جمعیت را در شهرستان فردیس شاهد هستیم، افزود: حاشیه نشینی وضعیت اقتصادی و فرهنگی درآمد کم و غیره موجب شده این شهرستان جز مناطق جرم خیز کشور باشد.

عبدی با اشاره به اینکه شهرستان فردیس بیشتر از لرستان، ایلام، بوشهر، کهکیلویه و بویر احمد جمعیت دارد، خاطر نشان کرد: دادگستری فردیس با یک شعبه حقوقی آغاز کرد و اکنون ۱۲ شعبه فعال دارد؛ دادسرای فردیس حدوداً ۲۵ قاضی دارد.

وی ورودی پرونده به دادسرا در سال ۹۷ را حدود ۶۶ هزار و خروجی آن را نیز ۶۵ هزار پرونده عنوان کرد.

رئیس کل دادگستری فردیس با اشاره به اینکه مرزبندی فردیس مشخص نیست، تصریح کرد: فردیس منطقه‌ای جرم خیز و پر جمعیت است و امکانات آن نیز بسیار کمتر از استان‌های گفته شده است.

عبدی با اشاره به اینکه کار در فردیس طاقت فرساست، گفت: برای انجام دادن برنامه‌هایمان باید زیرساخت‌های کافی، فضای اداری، نیروی انسانی و غیره داشته باشیم که در این راستا خواستار حمایت مسئولان قوه قضائیه هستیم.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان