شما اینجا هستید

اجتماعی » اجرای طرح ویژه نظارت بر آرایشگران زنانه شهر ایلام

ایلام – رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان ایلام از طرح ویژه نظارت بر تبلیغات آرایشگران زنانه شهر ایلام در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش انتهاج، سرهنگ علی جمشید پور در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی رصد فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و اشراف اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی در خصوص فعالیت صنوف در فضای مجازی، موضوع در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی لازم از تعداد ۷۵ واحد صنفی آرایشگاه زنانه بازدید به عمل آوردند و پس از بررسی و تطبیق فعالیت آرایشگران با ضوابط انتظامی ابلاغی، تعداد ۵۲ مورد اخطار صنفی بدلیل عدم رعایت ضوابط انتظامی و تبلیغات نامتعارف ابلاغ و در نهایت، تعداد ۵۲ مورد تعهد صنفی اخذ و تعداد ۱۲ واحد نیز بدلیل عدم رعایت ضوابط و عدم پایبندی به تعهدات پلمپ شدند.

سرهنگ جمشید پور در ادامه از شهروندان خواست: با توجه به حضور گسترده قشر بانوان در مکان‌های صنفی یاده شده و احتمال آسیب دیدن زنان در بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ضمن رعایت هوشیاری لازم، در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را از طریق شماره تلفن ۲۱۸۲۱۱۵۹ به اداره نظارت بر اماکن عمومی اطلاع دهند.

گفتنی است فعالیت و تبلیغات این صنوف تحت نظارت اداره اماکن عمومی قرار دارند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان