شما اینجا هستید

اخبار » فعالیت شش هزار شرکت نوپا و خلاق در عرصه کسب و کارهای نوین

به گزارش انتهاج،سورنا ستاری در پایان سفر یک روزه خود به یزد افزود: دولت باید خطر پذیری ورود بخش خصوصی برای فعالیت‌های اقتصاد دانش بنیان را کم کند و در این مورد به ایجاد زمینه سازی لازم نیز نیاز داریم.

به گفته وی  هم‌اکنون ۶ هزار شرکت نوپا و خلاق در عرصه  کسب و کارهای نوین ( استارتاپ) در کشور فعال است و روز به روز این شرکت ها بر حسب نیاز گسترش می‌یابد و این شرکت‌های کارآفرین در کنار سایر مجموعه‌ها نقش مهمی در تولید و فناوری دارد که تقویت می‌شود.

وی ادامه داد: فعالیت پنج هزار و ۳۰۰ شرکت دانش بنیان با درآمد سالانه ۱۲۰ هزار میلیارد تومان از جمله عنایت به اقتصاد دانش بنیان در کشور است و هم اکنون  ۳۷ شرکت دانش بنیان در بورس فعال است که با بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه در اقتصاد دانش بنیان نقش موثری دارد.

ستاری گفت: فعالیت ۳۰۰ مرکز نوآوری و فعالیت نخبگان و جوانان دانشگاهی در عرصه تولید و فناوری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان از جمله افتخارهای دولت است و  هدف و توجه اساسی دولت ایجاد زیرساخت ها برای گسترش فعالیت بخش خصوصی و جلب مشارکت عموم علاقه‌مندان در این عرصه است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان