شما اینجا هستید

اخبار » عمل به مسئولیت‌های اجتماعی مهمترین انتظار استان یزد از صنایع است

به گزارش انتهاج،محمدعلی طالبی در نشست بررسی طرح های توسعه این واحد که در استانداری یزد برگزار شد، با تبیین اقدامات موثر این شرکت در مقابله و پیشگیری از کرونا با استناد به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس یازدهم که یزد را برترین استان کشور در امنیت سرمایه گذاری اعلام کرده است، گفت: زمینه سرمایه گذاری در استان فراهم است و از اجرای طرح های تولیدی استقبال می شود.
وی افزود: با اجرای طرح های چادرملو، بخشی از چالش های منطقه از جمله کاهش بیکاری رفع شده و اکنون برنامه ها و طرح هایی برای توسعه این شرکت ارایه شده که انتظار می رود با حمایت سرمایه گذاران عمده چادرملو این طرح ها عملیاتی شود و در این زمینه حمایت های قانونی صورت می گیرد.

همچنین مدیرعامل شرکت یادشده با تشکر از همراهی و هماهنگی مسئولان استان یزد در پیگری طرح های چادرملو  افزود: آمادگی لازم برای اکتشاف در تمامی پهنه های معدنی استان وجود دارد و به همین منظور اقدامات لازم برای تهیه ماشین آلات حفاری عمیق برای انجام اکتشافات در حال انجام است.

ناصر تقی زاده یادآور شد: هم اکنون طرح تولید تکمیل زنجیره فولاد، مانند گندله سازی، آهن اسفنجی، ورق های فولادی، صنایع فروآلیاژی، نسوزها، ماشین سازی و چند طرح پایین دستی فولاد در دست اقدام است و برای تاسیس یک منطقه صنعتی جدید در یزد تلاش می شود تا زمینه ساز تحولی بزرگ در توسعه اقتصادی منطقه شود.
ابن فعال معدنی تصریح کرد : شرکت چادرملو متعهد به ایفای مسئولیت اجتماعی و ایجاد زیرساخت های توسعه است و علاوه بر طرح های در دست اجرا از جمله انتقال آب خلیج فارس، ساخت نیروگاه های خورشیدی، راهسازی ، بهداشت و درمان، امور فرهنگی و ورزشی به میزان واگذاری هر پهنه جدید معدنی خدمات مشابه ارایه می شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان