شما اینجا هستید

اخبار » صدور اجراییه برای واحد های تولیدی ممنوع

بجنورد- استاندار خراسان شمالی خطاب به بانک های استان تاکید کرد که هیچ بانکی حق صدور اجراییه برای واحدهای تولیدی ندارند.

به گزارش خبرنگار انتهاج، محمدعلی شجاعی امروز در جلسه شنبه های تولید که به منظور بررسی مشکلات واحدهای تولیدی استان شنبه هر هفته در استانداری برگزار می شود، گفت: با توجه به شرایط و وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور و به تبع آن در استان، مدیران خراسان شمالی بایستی درک بالایی از شرایط اقتصادی داشته باشند.

وی با تاکید بر تسهیل و رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان افزود: برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی باید تمام مدیران دستگاه های اجرایی وارد عرصه شوند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با اشاره به مصوبه جدید دولت در بخش بانکی که شامل بخشودگی جرایم اشخاص حقیقی و حقوقی است، تاکید کرد: تا زمان تعیین تکلیف نهایی این مصوبه هیچ یک از بانک‌های استان حق صدور اجراییه برای واحدهای تولیدی را ندارند.

وی با بیان اینکه مشکلات واحدهای تولیدی باید در این جلسات رفع شود، گفت: شرایط سخت تولید با توجه به نوسانات بازار، مشکلات واردات تجهیزات از خارج کشور و گاها افزایش هزینه های تولید مشکلاتی را بر راه تولیدکنندگان قرار داده که برای رفع آن باید پیگیری های جدی انجام شود.

به گزارش خبرنگار بازار، در این جلسه شماری از واحدهای تولیدی استان مشکلات خود در بخش تسهیلات، مالیات، تامین مواد اولیه و …را مطرح کرده و استاندار خراسان شمالی در قالب مصوبه ای دستور رفع مشکلات را به مدیران اجرایی مرتبط داد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان