شما اینجا هستید

اخبار » صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی اسفراین برگزار شد

اسفراین – آئین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان اسفراین به مناسبت هفته دفاع مقدس روز دوشنبه در محل ناحیه مقاومت سپاه این شهرستان برگزار شد.

اسفراین- به گزارش انتهاج، سرهنگ چمن فرمانده سپاه جواد الائمه خراسان شمالی در این مراسم گفت: در هشت سال دفاع مقدس توانستیم دستاوردهای مهمی به دست بیاوریم به طوری که امروزه صاحب اقتدار، عظمت و قدرت در دنیا هستیم.

وی در ادامه گفت: هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی از تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی به شمار می رود که با گذشت سال ها از پایان پیروزمندانه آن، آثار و برکات مقاومت تاریخی آن همچنان هویدا است.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی به پیامدهای جنگ و تحریم علیه ایران اشاره کرد و افزود: ره آورد جنگ و تحریم علیه ایران، آشکار شدن خوی خباثت و رذالت دشمنان و ایستادگی و مقاومت جوانان این مرز و بوم علیه این تهدیدها بود.

سرهنگ چمن در ادامه سخنان خود گفت: این ایستادگی و مقاومت برای دشمنان به اندازه ای سنگین است که استکبار جهانی را در مسیر فروپاشی قرار داده است .

وی گفت: جوانان امروزایران زمین، پرورش یافته مکتب عاشورایی هستند و با بصیرت و آگاهی و سرشار از روحیه انقلابی آماده مبارزه با هرگونه تهدید، تحریم و جنگ هستند .

گفتنی است مراسم امروز صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان اسفراین با حضور سرهنگ چمن فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی ، طاهر رستمی فرماندار و رییس شورای تامین شهرستان اسفراین ،سرهنگ روحانی فرمانده تیپ حضرت جوادالائمه نیروی زمینی سپاه خراسان شمالی، ائمه جمعه اسفراین و صفی آباد، نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای تامین  و جمعی از مسئولین، خانواده های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران نیروهای بسیجی و پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان اسفراین در محل ناحیه مقاومت سپاه این شهرستان برگزار شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان