شما اینجا هستید

اخبار » سومین عامل مرگ‌ومیر در کشور تصادفات و حوادث جاده‌ای است

مشهد – معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: سومین عامل مرگ‌ومیر در کشور تصادفات و حوادث جاده‌ای است.

به گزارش انتهاج ، عین‌الله جهانی در آیین افتتاح اولین دوره آموزشی مهارتی طرح توانمندسازی مدرسین اردویی کشور که به مدت سه روز از ۱۷ الی ۲۲ آبان ماه در اردوگاه ثامن‌الحجج (ع) برگزار می‌شود، گفت : ۱۷ هزار و ۱۸۳ نفر سال گذشته در تصادفات کشته‌ شده‌اند و همچنین ۳۶۵ هزار نفر در تصادفات مجروح شدند.

وی افزود : ۱۲ درصد کسانی که در تصادفات کشته می‌شوند بچه ها هستند لذا باید نکات ایمنی رفت‌وآمد دانش‌آموزان به مدرسه رعایت شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی نیز در این جلسه با بیان اینکه برگزاری اردوهای دانش‌آموزی یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است، اظهار کرد: فعالیت‌های مکملی همانند اردوهای دانش‌آموزی برای تعلیم و تربیت در آموزش‌وپرورش نیاز است.

قاسمعلی خدابنده با تأکید بر اینکه دانش آموزان باید آنچه را فرا می‌گیرند در اردوها به فعلیت در بیاورند، تصریح کرد: توجه به کار تیمی، مشارکت‌جویی و مشارکت‌پذیری، احساس مسئولیت، انجام تکالیف و نظم و انضباط باید در اردوها به دانش‌آموزان آموزش داده شود.

وی با بیان اینکه با آموزش‌های لازم به مدرسین می‌توانیم جلوی بسیاری از مشکلات در اردوها را بگیریم، گفت: باید با وحدت رویه و هماهنگی موانع را برطرف کنیم تا کیفیت و کمیت اردوها افزایش پیدا می‌کند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان