شما اینجا هستید

اخبار » پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه احداث فرهنگسرای بیرجند

بیرجند – شهردار بیرجند از پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه احداث فرهنگسرای این شهر خبر داد و گفت: اتمام این پروژه به ۱۰ میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز دارد.

به گزارش انتهاج ، محمدعلی جاوید در بازدید استاندار خراسان جنوبی از پروژه در حال ساخت فرهنگسرای شهر بیرجند گفت: عملیا ت ساخت این پروژه در سال ۹۵ آغاز شد اما به دلیل برخی مشکلات مدتی متوقف شده بود.

وی با بیان اینکه ادامه روند ساخت این پروژه از سال ۹۷ به صورت مجدد آغاز شده است، اظهار کرد: طی سال های ۹۷ و ۹۸ از محل اعتبارات داخلی خود شهرداری بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای این احداث این بنا هزینه شده است..

جاوید افزود : در صورت تخصیص اعتبارات مقرر شد پیمانکار این پروژه را تا عید نوروز سال آینده به اتمام رسانده و تحویل دهد.

وی ظرفیت این فرهنگسرا را بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ نفر برشمرد و گفت: ساخت این فرهنگسرای یک پروژه آبرومند برای شهر بیرجند خواهد بود که می توان در برگزاری بسیاری از برنامه ها از آن استفاده کرد.

شهردار بیرجند خاطر نشان کرد: این پروژه دارای چهار هزار و ۳۵۰ مترمربع زیربنا بوده و ساختمان مرکزی آن نیز دارای دو هزار و ۳۰۰ متر مربع زیربنا خواهد بود.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان