شما اینجا هستید

اخبار » سفر مقام معظم رهبری کلید توسعه خراسان شمالی بوده است

بجنورد- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری در سال ۹۱ کلید توسعه این استان بوده است.

به گزارش مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان خراسان شمالی با اشاره به ۱۹ مهر سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان اظهار کرد: سفر ۸ روزه معظم له به خراسان شمالی کلید توسعه این استان محروم بوده به طوریکه تمام دستگاه ها و نهادهای اجرایی، فرهنگی، نظامی، قضایی، ورزشی و … از آن بهره مند شدند.

وی با بیان اینکه تخصیص هزار و ۸۱۹ میلیارد تومان اعتبار و اجرای هزار و ۶۳۵ پروژه در خراسان شمالی از برکات سفر بوده، افزود: در این سفر مردم استان غیرت، پایداری، زمان شناسی و دین داری خود را به نمایش گذاشتند.

خطیب نماز جمعه بجنورد گفت: مقام معظم رهبری در آخرین روز سفر خود در جمع مسئولین استان گفتند انصافا از حضور و غیرت مردم خراسان شمالی لذت بردم.

حجت الاسلام یعقوبی افزود: سفر رهبری در اوج تحریم‌ها و تشدید آن توسط آمریکا علیه ایران انجام شد و مردم نیز با حضور و استقبال گسترده، همبستگی و اتحاد خود را به نمایش گذاشتند.

امام جمعه بجنورد گفت: علاوه بر برکات مادی سفر، سربلندی و عزتمندی نظام اسلامی با رهبری ولی‌فقیه از جمله برکات معنوی بود که نشان از اهمیت این موضوع داشت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان