شما اینجا هستید

اخبار » رقابت ۱۶۸ نفر نامزد انتخاباتی در استان مرکزی

اراک – رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی از کاهش تعداد داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی از ۱۷۴ به ۱۶۸ نفر طی روز گذشته خبر داد.

به گزارش انتهاج، بهروز اکرمی در جمع خبرنگاران استان گفت: تا ۲۹ بهمن ماه جاری شمار نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی به ۱۶۸ نفر متشکل از ۲۲ زن و ۱۴۶ مرد رسیده است.

وی افزود: هم اکنون تعداد نامزدهای حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان ۵۱ نفر است و شمار کاندیداها در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان نیز به ۳۴ نفر رسید.

اکرمی تعداد نامزدهای حوزه انتخابیه خمین را ۱۲ نفر و حوزه انتخابیه شازند را ۲۳ نفر برشمرد و اظهار کرد: تعداد نامزدهای حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه به ۳۲ نفر و تعداد نامزدهای حوزه انتخابیه محلات و دلیجان نیز به ۱۶ نفر رسیده است.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی تصریح کرد: شمار کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم در استان مرکزی همزمان با آغاز فرصت تبلیغات (۲۴ بهمن ماه)، ۱۹۷ نفر بود که طی شش روز اخیر به ۱۶۸ نفر رسیده و باز هم احتمال تغییر در این آمار وجود دارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان