شما اینجا هستید

اجتماعی » رشد ۳۰ درصدی تعداد شرکت های پارک علم و فناوری یزد در سال جاری

به گزارش انتهاج یزد، در ابتدای این نشست دکتر میرغفوری ضمن خوشامد گویی، به موضوع تسهیلات شرکت های فناور اشاره کرد و گفت: با توجه به عنوان نامگذاری امسال از سوی رهبر انقلاب، نگاه مسئولان کشور به زیست بوم فناوری و نوآوری جلب شد و دولت سیزدهم نیز نگاه ویژه ای به حمایت این بخش در قالب تامین تسهیلات و صدور مجوزها داشته است.

رئیس پارک علم و فناوری یزد در این نشست از ارتقاء درجه پارک علم و فناوری استان به سطح یک خبرداد و گفت: یک ماه پیش ترفیع پارک علم و فناوری یزد به پارک سطح یک به استان ابلاغ شد و زمینه همکاری با دیگر پارک ها و وزارتخانه ها برای حوزه دانش بنیان استان فراهم شده است، همچنین افتتاح کارخانه نوآوری و واگذاری فاز توسعه ای کارخانه نوآوری درخشان نیز در دست اقدام است که تکمیل این طرح نیز در مصوبات سفر دوم ریاست محترم جمهوری قرار گرفته و از طریق مسکن و شهرسازی استان در حال پیگیری برای واگذاری است.

میر غفوری اظهار داشت: هم اکنون ۴۲۰ شرکت فناوری در استان یزد فعالیت دارند که آمار استان در این زمینه نیز ۳۰ درصد رشد داشته است.
روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان