شما اینجا هستید

اجتماعی » رشد منفی ۱۱٫۸ درصدی ولادت در گلستان

گرگان – مدیرکل ثبت احوال استان گلستان گفت: تعداد ولادت در کشور طی ۹ ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد منفی ۱۲.۷ درصدی داشته و این رقم در گلستان ۱۱.۸ درصد است.

به گزارش انتهاج، ابوبکر دولو در همایش گرامیداشت روز ملی ثبت احوال با اشاره به اینکه سهم ولادت در گلستان از کل ولادت های به ثبت رسیده در کشور ۲.۸ درصد است، اظهار کرد: تعداد ولادت در کشور طی ۹ ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد منفی ۱۲.۷ درصدی داشته و این رقم در گلستان ۱۱.۸ درصد است.

وی افزود: بیشترین میزان کاهش ولادت های استان مربوط به شهرستان گمیشان با رشد منفی ۱۶.۴ و شهرستان کردکوی با ۱۵.۹ درصد است.

وی به آمار فوتی ها نیز اشاره کرد و گفت: سهم فوتی های استان گلستان از کل فوتی های به ثبت رسیده در کشور ۲.۴ درصد است که رشد ۴.۵ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان شاهد هستیم.

دولو از افزایش میزان ثبت فوتی در ۱۰ شهرستان استان خبرداد و گفت: بیشترین میزان فوتی مربوط به شهرستان های مراوه تپه و کردکوی بوده و کمترین میزان فوتی در شهرستان های بندرترکمن، آزادشهر و آق قلا اتفاق افتاده است.

مدیرکل ثبت احوال استان گلستان در ادامه به آمار ازدواج در ۹ ماهه امسال نیز اشاره کرد و یادآور شد: سهم استان از رخدادهای ازدواج در کشور ۲.۸ درصد بوده و تعداد ازدواج در گلستان نسبت به مدت مشابه رشد منفی ۲.۹ درصدی داشته است.

دولو با بیان اینکه افزایش طلاق و رشد ۱۲.۴ درصدی آن را در استان نگران کننده است، افزود: وقوع طلاق در ۱۰ شهرستان استان افزایش داشته و بیشترین میزان طلاق هم مربوط به شهرستان های گمیشان، کلاله، رامیان و آزادشهر است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان