شما اینجا هستید

اخبار » راه اندازی ۲۶۵ شعبه اخذ رای در شهرستان زنجان

زنجان – فرماندار شهرستان زنجان از راه اندازی ۲۶۵ شعبه اخذ رای در شهرستان زنجان برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش انتهاج، رضا عسگری در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان، اظهار کرد: امروز باید شرایطی مهیا شود تا انتخابات باشکوهی با مشارکت حداکثری برگزار شود که در این راستا باید اعتمادسازی مناسبی صورت گیرد تا شاهد فراهم شدن زمینه مقدمات انتخابات سالم باشیم.

وی با اشاره به اینکه زنجان به عنوان مرکز انتخابیه زنجان و طارم دو نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد، افزود: وظیفه هماهنگی حوزه‌های اصلی و فرعی را بر عهده داریم و زنجان به عنوان حوزه اصلی بوده و این در حالی است که ۵ حوزه فرعی نیز خواهیم داشت.

وی ادامه داد: حوزه فرعی در دو بخش در شهرستان زنجانرود و قره‌پشتلو و سه بخش در شهرستان طارم که در آب‌بر، گیلوان و چورزق است که به عنوان ۵ حوزه فرعی انتخابیه زنجان و طارم خواهد بود.

راه اندازی ۱۸۵ شعبه در مرکز شهرستان زنجان

عسگری با بیان اینکه در شهرستان زنجان با دو حوزه فرعی و ۲۶۵ شعبه اخذ رای، مقدمات کار فراهم شده است، خاطر نشان کرد: ۱۸۵ شعبه در مرکز شهرستان زنجان و ۲ دهستان از دهستان‌های این بخش جزو انتخابیه ماه‌نشان و ایجرود خواهد بود که شامل روستای بوغداکندی و قولتوق است.

وی با بیان اینکه در بخش مرکزی روستاها ۲۷ شعبه، در زنجان ۱۸۵ شعبه، زنجانرود ۳۲ شعبه، قره‌پشتلو ۲۱ شعبه و در مجموع ۲۶۵ شعبه اخذ رای در شهرستان زنجان خواهیم داشت، تصریح کرد: در طارم نیز در بخش مرکزی ۲۰ شعبه، چورزق ۱۹ شعبه و پیروان ۱۵ شعبه اخذ رای که در مجموع ۵۴ شعبه اخذ رای خواهیم داشت.

وی یادآور شد: در کل حوزه انتخابیه زنجان و طارم ۳۱۹ شعبه اخذ رای خواهد بود که این به این معنی است که از همه ظرفیت‌های خود به‌ویژه در زمینه تامین نیروی انسانی استفاده خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه بررسی صلاحیت‌ها انجام شده و مرحله دوم صلاحیت‌ها که رسیدگی به اعتراضات است، در حال انجام است، اظهار کرد: مهلت رسیدگی به اعتراضات ۲۰ روز بوده و ۲۳ بهمن‌ماه آغاز تبلیغات و اعلام نهایی اسامی کاندیدا بوده و هرگونه تبلیغات قبل از اعلام نهایی کاندیدا تخلف است و رصد هرگونه تبلیغات نیز با حساسیت انجام می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان