شما اینجا هستید

اخبار » پرداخت ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در خوزستان

اهواز – مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از پرداخت ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در استان خبر داد و گفت: ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات برای مشاغل خانگی خوزستان در نظر گرفتیم که تاکنون ۲۰ میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

به گزارش انتهاج، ارسلان غمگین در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه مشاغل خانگی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برگزاری این نمایشگاه با ۱۴ غرفه به مدت هفت روز برای مشاغل خانگی است، اظهار کرد: قانون این مشاغل خانگی سال ۸۹ در مجلس تصویب شد و رشته‌های مختلف این حوزه نیز هرساله توسط وزارت تعاون ساماندهی می‌شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات برای مشاغل خانگی خوزستان در نظر گرفتیم که تاکنون ۲۰ میلیارد ریال آن پرداخت شده است، افزود: مابقی طرح‌ها نیز به بانک‌های عامل معرفی شدند و امیدوارم تسهیلات آنها هم به زودی پرداخت شود.

غمگین با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری این دست نمایشگاه‌ها در سایر شهرهای دیگر استان خوزستان خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها گسترش بازار برای مشاغل خانگی است که بیش از ۸۰ درصد جامعه هدف این مشاغل نیز بانوان هستند که رشته‌های مختلف این حوزه را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه نبود اتصال به بازار یکی از نقطه‌ضعف‌های مشاغل خانگی است، تصریح کرد: در تمام دنیا زمان‌هایی که کشورها و صنایع بزرگ دچار بحران می‌شوند ولی مشاغل خانگی دچار بحران نمی‌شوند؛ چون مشاغل خرد همواره تداوم دارند و اگر این مشاغل خانگی را به بازار اتصال دهیم، نقطه‌ضعف‌های قبلی را جبران می‌کنیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان