شما اینجا هستید

اجتماعی » راه اندازی سامانه روابط کارگر و کارفرما در ۸ استان کشور

بوشهر – معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از راه اندازی سامانه روابط کارگر و کارفرما در هشت استان کشور خبر داد.

به گزارش انتهاج، غلامرضا پناه در دیدار با استاندار بوشهر با بیان اینکه ما در راستای ایجاد زیرساخت های فناوری اطلاعات و در جهت توسعه دولت الکترونیک سامانه روابط کارگر و کارفرما را راه‌اندازی خواهیم کرد، گفت: امید است از این طریق بتوانیم فرایندهای دست و پاگیر اداری را حذف کنیم که به عنوان پایلوت در ۸ استان کشور راه‌اندازی شده است و استان بوشهر یکی از این استان ها است.

وی افزود: قصد داریم با همکاری ریاست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور حلقه مفقودی اشتغال جوانان استان بوشهر را با مهارت آموزی توسعه دهیم.

وی با بیان اینکه در استان بوشهر مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار سفر ریاست جمهور برای ایجاد سه مجموعه فرهنگی ورزشی اختصاص یافته است، اظهار کرد: سه مجموعه فرهنگی ورزشی در شهرستان های تنگستان٬ دشتی و گناوه و همچنین ایجاد یک استخر و مجموعه فرهنگی و ورزشی جهت قشر زحمتکش کارگری در استان بوشهر احداث خواهیم کرد که تاکنون پیشرفت فیزیکی خوبی داشته اند.

وی در ادامه با اشاره به نقش مهارت‌آموزی در راستای ایجاد اشتغال پایدار، خاطر نشان کرد: در این راستا برنامه ایجاد مرکز آموزش تربیت مربی در شهرستان کنگان در اولویت برنامه‌های این وزارتخانه است

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: ما در دولت تدبیر و امید زیرساخت‌های ورزشی کارگری را در اولویت کاری خود قرار داده ایم.

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان