شما اینجا هستید

اجتماعی » دخالت های بی مورد شوراها در امور شهرداری از خط قرمرهای استانداری تهران است

رباط کریم – مدیر کل امور شهری و روستایی استانداری تهران گفت: دخالت های بی مورد شوراها در امور شهرداری از خط قرمرهایی است که اگر این مورد به استانداری انتقال پیدا کند به شدت با آن برخورد خواهد شد.

به گزارش انتهاج، علیرضا طاهری نسب در آیین تودیع و معارفه علیرضا عرب به عنوان شهردار جدید پرند با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر تلاش کنند که قوانین و مقررات را طبق چارچوب رعایت کنند، اظهار کرد: استانداری تهران بادخالت بیجای شوراهادر امور شهرداری برخورد می کند.

وی با اشاره به سابقه کم تاسیس پرند و تعدد تعویض شهرداران در این شهر، و با تاکید بر حمایت از شهردار جدید توسط مسئولین شهری، افزود: شهردار باید برنامه های پیش رو را بداند و سیاست های کلی شهر را در نظر داشته باشد.

یکی دیگر از خط قرمزهای استانداری ساخت و سازهای غیر مجاز است

طاهری نسب با بیان اینکه یکی دیگر از خط قرمزهای استانداری ساخت و سازهای غیر مجاز است، خاطر نشان کرد:  لذا از همه شهرداران خواسته ایم و اکنون نیز از شهردار پرند می خواهیم که مقابله با این پدیده را به طور جدی در دستور کار خود داشته باشد.

وی یکی از تاکیدات استاندار تهران را ایجاد نشاط اجتماعی دانست و افزود: قانون مداری، تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات شهروندان در اولویت کاری قرار بگیرد.

مدیر کل امور شهری و روستایی استانداری تهران با اشاره به اینکه شهرداری، شورای شهر و شهروند سه راس اساسی هستند، تصریح کرد: متاسفانه در کشور ما پارلمان شهری به حد متعادلی نرسیده است و در این راستا با توجه به اینکه پرند یک شهر جدید است و ۷ سال از تاسیس این شهر می گذرد و ۷ شهردار برای این شهر تغییر پیدا کرده است جای تاسف دارد لذا این موضوع نشان دهنده عدم انسجام کافی در این پارلمان شهری است که امیدواریم با همکاری و همیاری با شهردار جدید به آبادانی شهر کمک کنند.

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان