شما اینجا هستید

اخبار » دستگیری عامل هتک حیثیت در شبکه‌های اجتماعی در استان کرمانشاه

کرمانشاه – رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری عامل هتک حیثیت در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.

به گزارش انتهاج ، سرهنگ علی کریمی گفت : پس از شکایت خانمی مبنی بر اینکه اشخاصی ناشناس با چندین اکانت مختلف از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به ارسال مطالب توهین‌آمیز و فحاشی علیه وی می کردند و این موضوع باعث هتک حیثیت و برهم خوردن آرامش روانی وی شده است، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی اظهار کرد : کارشناسان این پلیس پس از بررسی‌های به عمل آمده دریافتند تمام اکانت های توهین کننده جعلی بوده و تماماً به یک فرد تعلق دارد.

وی افزود : کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی و پلیسی متهم که یک خانم بود را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را احضار کردند.

وی تصریح کرد: این خانم در بازجویی های انجام شده عنوان کرد که مدتی پیش با آقایی آشنا و قصد ازدواج داشتیم که این آقا پس از آشنایی با فرد شاکی از ازدواج با من صرف نظر کرد، از همین رو پیام های مذکور را از روی عصبانیت و ناراحتی برای او ارسال کردم.

سرهنگ کریمی خاطر نشان کرد: فضای مجازی محلی برای خالی کردن عصبانیت و انتقام گرفتن نیست، کاربران این فضا باید بدانند برابر قانون هرگونه توهین و اهانت به دیگران جرم محسوب می شود و عواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد.

این مقام انتظامی در پایان یادآور شد : کاربران می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir گزارش کنند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان