شما اینجا هستید

اجتماعی » پرداخت ۱.۵ میلیارد تومان صدقه توسط کردستانی ها

سنندج – مدیرکل کمیته امداد کردستان از پرداخت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان صدقه توسط مردم این استان خبر داد.

به گزارش انتهاج ، محمدرسول شیخی زاده گفت : مردم استان در شش ماهه اول امسال یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند در حالی که در مدت مشابه سال گذشته ۹۷۰ میلیون تومان صدقه پرداخت شده بود.

وی اظهار کرد : ۱۰۰ درصد این مبلغ برای رفع نیازهای مختلف مددجویان و نیازمندان همان شهرستان جمع ‌آوری ‌شده هزینه شده و از آن محل خارج نشده است.

وی افزود: ۸۲۵ میلیون تومان از این صدقه در سرفصل حمایت و سلامت و در زمینه پرداخت کمک موردی، کمک‌ هزینه ازدواج، سوء تغذیه، تحصیل و لوازم ضروری زندگی نیازمندان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان با بیان اینکه ۳۱۵ میلیون تومان نیز در بخش مسکن هزینه شده است، ادامه داد: ۱۸۰ میلیون تومان نیز در بخش فرهنگی، آموزشی، تربیتی و ارائه خدمات به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت صرف شده است.

شیخی زاده یادآور شد: همچنین ۱۵۰ میلیون تومان از صدقه جمع‌آوری شده برای کمک به نیازمندان از طریق تعامل با مؤسسات خیریه و ۳۰ میلیون تومان نیز برای کمک به کاریابی مددجویان از طریق تعامل با صاحبان مشاغل هزینه شده است.

وی خاطر نشان کرد : در حال حاضر ۱۴۰ هزار نیازمند کردستان تحت حمایت کمیته امداد این استان هستند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان