شما اینجا هستید

اخبار » دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در اراک

اراک – فرمانده انتظامی شهرستان اراک از دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی و تیراندازی در کرهرود شهر اراک در کمتر از یک ساعت خبر داد.

به گزارش انتهاچ ، سرهنگ امیر مختاری با اعلام این خبر گفت : گزارشی از یک مورد درگیری دسته جمعی در بخش کرهرور شهرستان اراک به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیم های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی اظهار کرد: با حضور تیم های گشت انتظامی در محل مشخص شد که چندین نفر از اراذل و اوباش با یک دیگر درگیر شده اند و یکی از این افراد با سلاح شکاری، اقدام به تیراندازی کرده است.

وی افزود :‌ کلیه این افراد که قبل از حضور تیم های گشت انتظامی از محل متواری شده بودند، شناسایی و در مرحله نخست اقدامات پلیسی یک دستگاه خودرو از آنان توقیف شد.

وی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی و در کمتر از یک ساعت فردی که در این درگیری اقدام به تیراندازی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد ، خاطر نشان کرد : در ادامه نیز ۲ نفر از عاملان اصلی این درگیری در عملیات هایی غافلگیرانه دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شدند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان