شما اینجا هستید

اخبار » دستگیری سارق اماکن خصوصی رامیان

رامیان – فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری سارق اماکن خصوصی در رامیان خبر داد.

به گزارش انتهاج، سردار روح الامین قاسمی با اعلام این خبر گفت: به دنبال وقوع چندیدن فقره سرقت اماکن خصوصی در رامیان، شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار تیمی مجرب از ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به آغاز تحقیقات تخصصی ماموران در این خصوص، اظهار کرد: با انجام یکسری اقدامات فنی و بررسی تصاویر دوربین های مدار بسته در محل سرقت ها، تصاویر مبهمی از سارق بدست آمد که بدلیل کیفیت پایین، چهره متهم قابل شناسایی نبود.

قاسمی در ادامه با اشاره به بررسی سوابق سارقان منطقه از طریق بانک اطلاعاتی پلیس، خاطرنشان کرد: سرانجام با گسترش چتر اطلاعاتی و تحقیقات بی وقفه، ماموران موفق شدند سارق سابقه داری که قصد فروش اموال مسروقه را در قسمتی از شهرستان داشت، شناسایی کنند.

وی ادامه داد: طی هماهنگی با مقام قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه، متهم دستگیر و برای انجام تحقیقات به مقر پلیس آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: متهم پس از مواجهه با مستندات پلیس چاره ای جز اعتراف نداشت و به ۲۲ فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان رامیان اقرار و انگیزه خود را تامین هزینه های مصرف مواد مخدر اعلام کرد.

قاسمی با اشاره به معرفی سارق به مراجع قضائی، تصریح کرد: شهروندان می توانند با رعایت نکات امنیتی نقش موثری در پیشگیری از جرایم خصوصا سرقت داشته و اینگونه پلیس را در تامین امنیت پایدار یاری کنند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان