شما اینجا هستید

اجتماعی » خیرین قم ۳۵۰ میلیون تومان به سیل‌زدگان اهدا کردند

قم – مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم از جمع آوری مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به همت خیرین قم برای کمک به آسیب دیدگان سیل‌ در استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان خبر داد.

به گزارش انتهاج، محمد گلفشان با اشاره به برگزاری مراسم سیل مهربانی و گلریزان ویژه جمع آوری کمک برای سیلزدگان، گفت: این مراسم با حضور جمعی از خیرین، اصناف، تجار و صنعتگران استان قم در مجتمع ناشران استان قم برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این مراسم با همت خیرین مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی برای خدمت رسانی به آسیب دیدگان سیل‌های اخیر جمع آوری شد، اظهار کرد: همچنین آب معدنی، لوازم گرمایشی و مواد غذایی شامل، کنسرو، حبوبات و پوشاک، پتو و چادر نیز توسط مردم و خیرین در این گلریزان به مردم آسیب دیده از سیل اهدا شد.

وی افزود: جشن گلریزان با حضور بیش از ۵۰ نفر از جوانان، داوطلبان و کارکنان هلال احمر قم و با استقرار ۲۵ صندوق ثابت و سیار در سطح شهر و همچنین مجتمع ناشران برگزار شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم خاطر نشان کرد: تاکنون سه محموله از اقلام اهدایی مردم و بسته‌های غذایی یک ماهه و ۷۲ ساعته کمک‌های هلال احمر قم به مناطق آسیب دیده از سیل ارسال شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان