شما اینجا هستید

اخبار » افزایش تسهیلات ساخت مسکن مهر تا سقف ۴۵۰ میلیون ریال

قزوین – ‌معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از افزایش سهمیه تسهیلات ساخت مسکن مهر تا سقف ۴۵۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش انتهاج، رافع ناصری‌فر در جلسه رفع موانع تخصیص تسهیلات متمم مسکن مهر که با حضور نمایندگان وزارت راه و شهرسازی و بانک مسکن به صورت ویدئو کنفرانس در یکی از بانک‌های عامل تشکیل شد، گفت: سهمیه سقف فردی تسهیلات مسکن مهر تا سقف ۴۵۰ میلیون ریال برای مجریان مسکن مهر اعم از تعاونی‌ها و قراردادهای سه جانبه در شهرهای با جمعیت بیش از ۲۵ هزار نفر افزایش یافت.

وی اظهار کرد: افزایش تسهیلات مسکن به متقاضیان این امکان را می‌دهد که تسهیلات را به صورت یکجا افزایش داده و تعاونی‌ها می‌توانند از فرصتی که پیش آمده برای بهره مندی از تسهیلات اقدام کنند.

متقاضیان می‌توانند برای دریافت تسهیلات و تشکیل پرونده به شعب بانک مسکن مراجعه کنند

وی با بیان اینکه سهمیه افزایش سقف تسهیلات پروژه‌های باقی‌مانده مسکن مهر که فروش اقساطی نشده‌اند، بدون درخواست شرکت‌ها و با ارسال معرفی‌نامه از طرف اداره کل راه و شهرسازی، به شعب بانک صادر شده، افزود: متقاضیان می‌توانند برای دریافت تسهیلات و تشکیل پرونده به شعب بانک مسکن مراجعه کنند و در صورت انصراف به اداره کل راه و شهرسازی مراجعه و انصراف خود را اعلام کنند.

ناصری‌فر خاطرنشان کرد: اقدام به موقع در تشکیل پرونده، مراجعه به بانک و ارائه اسناد و مدارک مورد نیاز و در نهایت مراجعه به دفترخانه برای انعقاد قرارداد متمم مربوطه بر عهده متقاضیان اعم از تعاونی‌ها و یا سازندگان مسکن مهر مشمول استفاده از این امکان خواهد بود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، یادآور شد: لازم است متقاضیان برای ثبت درخواست خود اقدام کنند و در صورت تکمیل ظرفیت و نبود امکان بهره‌مندی از افزایش تسهیلات، هیچ گونه اعتراضی بررسی نخواهد شد.

ناصری‌فر افزود: متقاضیان لازم است هر چه سریع‌تر نسبت به تشکیل پرونده و پیگیری تکمیل و تأیید آن در شعب بانک مسکن اقدام کرده و پس از این مراحل به دفترخانه‌های مورد نظر مراجعه و فرآیند مربوطه را تکمیل کنند.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان