شما اینجا هستید

اخبار » حمایت قاطع محمدرضا شایق مفسر قرآن کریم از سیدمحمدمحسن دعائی کاندیدای حوزه انتخابیه یزد، اشکذر، زارچ و ندوشن

به گزارش سایت خبری تحلیلی انتهاج یزد، صبح امروز محمدرضا شایق مفسر قرآن کریم ،استاد طرح تفسیر موضوعی قرآن و استادیار، دانشکده الهیات – بخش فقه و حقوق اسلامی دانشگاه یزد، عضو هییت علمی دانشگاه با صدور یک یاداشت اعلام حمایت از نامزدها ی انتخابات را تکذیب کرد و سپس شائبه سازان با برداشت نادرست از آن یاداشت شروع به تخریب یکی از نامزدها نمودند و دقایقی قبل ایشان بیانیه ای که شامل توضیح ما وقع بود، بیانیه ای بدین شرح صادر و در اختیار یزدفردا قرار داد.

شرح کامل این بیانیه بدون کم و کاست به شرح زیر منتشر می شود.

بسم الله الرحمن الرحیم.

با آرزوی سرافرازی ملت ایران خصوصا مردم مومن و متعهد دارالعباده.

اعلان اینجانب مبنی بر عدم صحت  حمایتم از کاندیدای خاص به این دلیل بود که بدون اطلاع و اجازهٔ اینجانب،  از سوی افرادی بعنوان حامی رسمی یکی از کاندیداها معرفی شدم و البته نامزد مزبور و ستاد ایشان دخالتی در این کار نداشته اند و این، اقدامی خودسرانه از جانب بعضی افراد بوده است. لذا  لازم دیدم برای جلو گیری از ادامه این رفتار نادرست بیانیه سابق را بدهم.

اما اینکه عده ای از فعالان سیاسی، بیانیه مزبور را دال بر نفی دانشمند معظم جناب حجت الاسلام و المسلمین سید محمد محسن دعائی توسط بنده دانسته اند نیز درست نیست.

اینجانب ضمن احترام به توانائیهای دیگر نامزدها، جناب آقای دعائی را از نخبگان میدانم  که دارای توانمندیهای ارزشمندی است که برای پیشرفت کشور مفید و موثر می‌باشد، انشاالله .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان