شما اینجا هستید

آذربايجان شرقي » ثبت نام ۱۳۶ داوطلب برای نمایندگی مجلس در آذربایجان شرقی

تبریز – رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی از نام نویسی ۱۳۶ داوطلب برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش انتهاج، علیار راستگو در جمع خبرنگاران گفت: نام نویسی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۳ حوزه انتخابیه آذربایجان شرقی تا پایان سومین روز ثبت نام به ۱۳۶ نفر رسید.

وی با اشاره به اینکه حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو با نام نویسی ۶۴ نفر بیشترین آمار را در استان دارد، اظهار کرد: آذربایجان شرقی با حدود ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت ۱۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

راستگو افزود: مهلت ثبت نام از کاندیداها تمدید نمی شود و باید داوطلبان روند ثبت نام را به روزهای پایانی هفته موکول نکنند.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام از داوطلبان ۷ روز است که تا پایان روز شنبه مورخ ۱۶ آذر ۹۸ ادامه دارد، خاطرنشان کرد: کاندیداها می توانند با مراجعه به سایت ستاد انتخابات اطلاعات لازم در خصوص مدارک و شرایط مورد نیاز برای ثبت نام در این دوره از انتخابات را کسب کنند.

وی با تاکید بر اینکه تبلیغات برای داوطلبان مجلس به مدت هفت روز از ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه است، یادآور شد: فعالیت های انتخاباتی پیش از این تاریخ رصد و ثبت می شود.

گفتنی است اخذ رای انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲ اسفند ۹۸ در سراسر کشور به عمل خواهد آمد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان