شما اینجا هستید

اخبار » تکمیل پل روستای اسطرخی در شهرستان شیروان طی دوماه آینده

بجنورد – مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از تکمیل شدن پل روستای اسطرخی در شهرستان شیروان تا دوماه آینده خبر داد.

به گزارش انتهاج، سید عبدالمجید نژادصفوی در جلسه ای که به منظور فعال نمودن پل روستای اسطرخی با حضور نمایندگان ذیربط اداره کل راه و شهرسازی، پیمانکار و مشاور پروژه برگزار شد، گفت: با توجه به تأکید مقام عالی وزارت راه و شهرسازی مبنی بر تسریع در تکمیل نمودن این پل ، می بایست پروژه هرچه زودتر به اتمام برسد تا مردم دو شهرستان شیروان و اسفراین از طریق این محور به راحتی تردد داشته باشند .

وی اظهار کرد: طول این پروژه ۵ کیلومتر است که ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی و ۱۶ درصد پیشرفت ریالی دارد که ۳ کیلومتر از آن در شهرستان اسفراین و ۲ کیلومتر نیز در شهرستان شیروان واقع شده است .

نژادصفوی افزود: با تمهیدات به عمل آمده و رفع معارضات موجود زمینه شروع عملیات اجرایی پل و تحقق یکی از مطالبات به حق مردم جهت کوتاهتر نمودن محور فراهم شده است.

وی خاطر نشان کرد : مقرر گردید پیمانکار پروژه برنامه زمانبندی این پل را اعلام و به صورت جدی کار خود را شروع کند و حداکثر ظرف مدت ۶۰ روز پل را به اتمام برساند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد: برای به نتیجه رسیدن این پروژه و تحقق برنامه ریزی انجام شده ضمن تشکیل کارگروه تخصصی، مقرر گردید ضمن بازدیدهای هفتگی به نحوی پیگیری گردد که در مدت فوق پروژه به اتمام برسد.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان