شما اینجا هستید

اخبار » توسعه صنعتی یزد با تاکید بر اهمیت محیط زیست
گروه : اخبار , يزد

به گزارش سایت خبری تحلیلی انتهاج یزد، کاظم صادقیان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد در حاشیه تور راهیان پیشرفت در شرکت فولاد آلیاژی ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت فولاد آلیاژی ایران از پیشرفته‎ ترین و بزرگترین تولیدکنندگان انواع فولاد آلیاژی و مخصوص در ایران وخاورمیانه و یکی از مدرن‌ترین کارخانجات فولاد آلیاژی دنیا با ظرفیت تولید سالانه ۶۰۰ هزار تن انواع فولادهای آلیاژی مشتمل بر ۴۴۰ گرید فولادی است.

صادقیان عنوان کرد: به واسطه فعالیت این شرکت های بزرگ، استان یزد به یکی از قطب های تولید فولاد در کشور تبدیل شده است.

وی به بیان ظرفیت های استان یزد در این زمینه پرداخت و گفت: توسعه صنعتی در استان یزد با نگاه به مسائل زیست محیطی انجام شده است.

گفتنی است: تور راهیان پیشرفت که از چندی پیش با گروهی از خبرنگاران عازم واحدهای صنعتی یزد شده، این بار راهی فولاد آلیاژی یزد شد.

تور راهیان پیشرفت یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در راستای جهاد تبیین است که به بیان دستاوردهای صنعتی استان می‌پردازد.

این تور یک روزه با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با حضور جمعی از خبرنگاران راهی یکی از واحدهای دولتی فولادی استان یزد شد تا پیشرفت‌ها و دستاوردهای صنعتی این واحد را برای مردم استان یزد تبیین کند.

یکی از طرح‌های بازدید شده در این تور، طرح «یزد یک فولاد آلیاژی ایران » است. این طرح با ظرفیت تولید سالانه ۷۰۰ هزار تن انواع بیلت‌های آلیاژی و مهندسی، مهم‌ترین طرح توسعه‌ای شرکت فولاد آلیاژی ایران است که در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

با بهره برداری از این واحد که ۵۰۰ فرصت شغلی جدید ایجاد می کند، ظرفیت کلی فولادسازی شرکت فولاد آلیاژی ایران به یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن در سال افزایش خواهد یافت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان