شما اینجا هستید

اخبار » فراخوان اولین جشنواره‌ هنرهای تجسمی با موضوع ایثار و شهادت و خدمات داوطلبانه با عنوان سرو سرخ 
گروه : اخبار

یزد_ جمعیت هلال احمر به مناسبت برگزاری “کنگره بین‌المللی ۲۵۰۰ شهید امدادگر دفاع مقدس و مقاومت”، سه جشنواره هنری در بخش های «فیلم و نمایش رادیویی»، «شعر و داستان» و «عکاسی، نقاشی و هنرهای تجسمی»فراخوان اولین جشنواره‌ هنرهای تجسمی با موضوع ایثار و شهادت و خدمات داوطلبانه با عنوان سرو سرخ را برگزار می کند.

به گزارش سایت خبری تحلیلی انتهاج یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمراستان یزد ؛ محمد عشقی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: در راستای اهداف امدادی و ایثار امدادگران شهید و در راه اهداف والای انسانی و صلح اندیشانه، سه جشنواره هنری در بخش های «فیلم و نمایش رادیویی»، «شعر و داستان» و «عکاسی، نقاشی و هنرهای تجسمی» در حاشیه کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر دفاع مقدس و مقاومت برگزار می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت:  در بخش عکاس، نقاشی و هنرهای تجسمی دبیرخانه جشنواره به استان یزد واگذار شده  که با عنوان «سرو سرخ» نام گذاری شده است. وی افزود : رشته های این جشنواره خوشنویسی ، نقاشی، گرافیک ، عکاسی، تصویرسازی،  مجسمه سازی می باشد و و آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره‌ ۳۱ تیرماه ۱۴۰۳ خواهد بود.

عشقی بیان کرد: ایثار و از خود گذشتگی شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر در دوران هشت سال دفاع مقدس، سالهای حضور رشادت‌گونه همه امدادگران از دست رفته در تمامی حوادث گوناگون مترقبه و غیر مترقبه سالهای متمادی در  نگهداری از جان و مال و ناموس وطن عزیزشان از اعداف برگزاری این جشنواره می باشد.

وی عنوان کرد: فرهنگ سازی و آشنایی آحاد مردم از دریچه هنرهای تجسمی، پاسداشت از حضور داوطلبانه و فعال امدادگران شهید در زمان جنگ و تمامی حوادث ناگوار، امدادگران عاشق که با حضور بی وقفه خود در تمامی موقعیت های خطرناک بشری برای آرامش و صلح مردم سرزمین مادری شان از جان شیرین گذشتند از موضوعات این جشنواره است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد خاطرنشان کرد: این جشنواره در گام نخست خود تلاش دارد با مشارکت و الهام از توان هنرمندان کشور، راه ایثار و گذشت این دلیرمردان کمک رسان پشت صحنه‌ها را برای نسل‌های بعدی به یادگار بگذارد و فرهنگ عشق و دوستداری همنوع خود را در دل تک تک انسانها نهادینه کند.

شرکت کنندگان می توانند آثار خود در فضای مجازی ایتا به آیدی @shohada_emdadgar یا به پست الکترونیک shohadaye.emdadgar@gmail.com و یا به ادرس دبیرخانه به نشانی : یزد – قاسم آباد – بلوار فردوسی – جمعیت هلال احمر استان یزد – ساختمان اداری طبقه دوم – واحد روابط عمومی – دبیرخانه کنگره شهدای امدادگر کدپستی : ۸۹۱۶۱۵۴۴۱۱ ارسال و همچنین جهت کسب اطلاعات  بیشتر میتوانید با شماره ۳۸۲۱۸۴۹۹-۰۳۵ دبیرخانه جشنواره تماس حاصل نمایید.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان