شما اینجا هستید

اخبار » تحقق خواسته چندساله مردم روستای دنج با آسفالت محور روستایی

به گزارش انتهاج؛ بعد از ظهر امروز آیین افتتاح جاده روستای دنج به طول ۵ کیلومتر و با اعتبار نقدی پنج میلیارد ریال با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، دهیاری ها و خیرین و با حضور سردار فرجی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، امام جمعه اسفراین ، فرماندار اسفراین ، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های اسلامی استان ، مدیرکل دفتر فنی و امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری ، دستیار استاندار در امر مردمی‌سازی و شماری از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

فرماندار اسفراین در این آئین گفت: توسعه راه های روستایی زمینه را برای تقویت زیرساخت های لازم برای رسیدن به توسعه فراهم می کند.

دکتر مسلم نوری با تقدیر از حمایت استاندار محترم در تسریع اجرای پروژه ، مشارکت مردم و خیرین و بسیج سازندگی افزود: ایجاد راه ارتباطی مناسب یک زیرساخت اصلی در راستای رسیدن به توسعه است و زمانی که یک منطقه راه دسترسی مناسبی داشته باشد می توان امکانات بیشتری را برای آن مهیا کرد و به همین دلیل همواره دولت تلاش دارد که توسعه راه های روستایی را در اولویت قرار دهد.

وی گفت: ایجاد راه مناسب و حمل و نقل آسان باعث می شود که مردم در کمترین زمان و با حداقل هزینه به شهرها دسترسی داشته باشند.

دکتر نوری آسفالت این محور را یکی از خواسته های دیرینه و به حق اهالی این منطقه عنوان کرد و بیان داشت: بخشی از اعتبار آسفالت این‌محور توسط مردم و خیرین تامین شد و بخشی دیگر با مشارکت بسیج سازندگی ، راهداری و شرکت آب منطقه ای تامین اعتبار شد.

سردار فرجی فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی نیز در حاشیه این مراسم گفت: یکی از خدمات اجرایی بسیج سازندگی در عرصه پروژه‌های محرومیت زدایی، بهسازی و آسفالت راه های روستایی مناطق کم برخوردار است .

وی ادامه داد: همت مردم همه جا تعیین کننده است اگر کشور و شهر را بخواهیم آباد کنیم اقتصاد باید مردمی باشد.

سردار فرجی افزود: ۳۵۵ هزار نفر در این استان عضو بسیج هستند یعنی از مردم هستند و در انجام ماموریت های دولت در هر عرصه ای که لازم باشد پای کار هستند.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان خاطرنشان کرد: یکی از بسترهای توسعه هر منطقه بحث جاده است، دولت برای خدمت به مردم کمر همت را بسته است و اگر در برخی از مناطق سرعت خدمت کم است آسیب‌های گذشته زیاد بوده و منابع اعتباری هم کم است اما دولت میخواهد به مردم کمک کند چون صاحبان اصلی نظام ، مردم هستند .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان