شما اینجا هستید

اخبار » حضور پررنگ غرفه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در سالن A12 نمایشگاه پژوهش و فناوری
گروه : اخبار

به گزارش سایت خبری تحلیلی انتهاج یزد،  مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در افتتاحیه نمایشگاه هفته پژوهش استان یزد از مهارت دوستان، مهارت آموزان و علاقه مندان به حرفه های مهارتی برای شرکت در این نمایشگاه و بازدید از غرفه A12 دعوت کرد.

مجید حق جو مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در آیین افتتاحیه نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار استان یزد ۱۴۰۲، در گفت و گو با واحد روابط عمومی این اداره کل، گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد هر ساله همزمان با هفته پژوهش با حضور در نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار استان یزد به معرفی دستاوردها و آموزش های روز مهارتی و مشاغل نوظهور می پردازد و علاقه مندان به مهارت آموزی را به خود جذب می کند.

وی با تاکید بر فراگیری آموزش های مهارتی در عصر حاضر، افزود: غرفه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد جزو سه غرفه برتر سال گذشته در نمایشگاه هفته پژوهش استان بود و امسال نیز با حضور فعال چندین غرفه از آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای در سالن A12 محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد حضور فعال خواهد داشت.

حق جو عنوان کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد با توجه به موضوعات روز، آموزش و دستاوردهای جدید آموزش فنی و حرفه ای را با همراهی آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای در این نمایشگاه از امروز ۱۳ تا ۱۶ آذر ماه به بازدید کنندگان و علاقه مندان ارائه می دهد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان