شما اینجا هستید

اخبار » تاکید بر تدام اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی

به گزارش انتهاج، محمدعلی طالبی افزود: نگرانی های جدی برای افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا در هفته جاری و آینده داریم و در همین راستا در این نشست بر تداوم اجرای طرح تاکید شد.

استاندار یزد بیان کرد: از تمامی شهروندان می‌خواهیم همکاری خود در روزهای آتی و بخصوص جشن نیمه شعبان ادامه دهند و از تردد های غیر ضروری جدا خودداری کنند.

وی گفت: شیوه نامه فعالیت برای بازگشایی احتمالی اصناف از هفته آینده در حال تدوین است تا تمامی فعالیت های اصناف در چارچوب موازین بهداشتی صورت گیرد.

طالبی ادامه داد: مواردی در کمیته اقتصادی ستاد کرونا برای حمایت از اصناف و کسب و کار های متضرر از این  بیماری به تصویب رسیده است.

وی بیان کرد: علاوه بر تدابیر ملی، در قالب کمیته ای در سطح استان پیگیری های ویژه ای برای حمایت از اصناف ( در حوزه های مالیاتی، تسهیلات بانکی و مطالبات دستگاه های خدمت رسان) خواهیم داشت.

طالبی گفت: برای حمایت از اصنافی که در لیست حمایتی دولت نیستند، پیگیری هایی را صورت خواهیم داد.

وی افزود: پیشنهادات خود را برای کمک و حمایت بیشتر اصناف به منظور اجرا در سطح ملی، به مرکز منتقل میکنیم.

استاندار یزد بیان کرد: فعالیت واحدهای صنعتی و معدنی استان منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی است.

طالبی خاطرنشان کرد: پایش کارگران واحدهای صنعتی و معدنی با جدیت در حال انجام است.

وی افزود: باید با همکاری سازمان های خیری و مردم نهاد و دستگاه های مرتبط، شاهد ساماندهی و یکپارچگی در زمینه ارائه کمک های خیری باشیم.

استاندار یزد بیان کرد: به پیشنهاد استان، تصمیمات خوبی برای درمان اتباع بیگانه  در سطح کشور گرفته شد و بر این اساس اتباع مبتلا به بیماری کرونا بدون دریافت هزینه درمان می‌شوند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان