شما اینجا هستید

اخبار » جهش تولید در تولید کارخانه‌ها و ماشین‌آلات و مواد اولیه است 

به گزارش انتهاج،آیت الله محمدرضا ناصری گفت: یکی  از مواردی که باید در این ایام به آن توجه ویژه‌ای صورت گیرد، تامین نیازهای اساسی مردم برای ماه‌های آینده به ویژه ماه مبارک رمضان است و باید با هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی از هم‌اکنون انجام شود.

امام جمعه یزد اظهار کرد: در حال حاضر تولید و عرضه در کشور با مشکلاتی روبروست سعی شود محصولاتی از جمله گوشت مرغ ذخیره‌سازی شود که مرغداری‌ها بتوانند فعالیت خود را ادامه دهند و هم نیازی به واردات آن از دیگر کشورها نباشد.

ناصری یزدی به نامگذاری سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به جهش تولید اشاره کرد و افزود: بحث جهش تولید در ۲ حوزه تولید محصولات کارخانه‌ها و ماشین‌آلات و مواد اولیه مربوط است که هیچ یک از این ۲ موضوع نباید مورد غفلت واقع شود.
نماینده ولی فقیه در استان یزد تصریح کرد: زمانی بحث تولید محصول مورد توجه قرار می‌گیرد و برای خودکفایی کشور محصولات بهتر و بیشتری تولید می‌شود که کار خوبی هم هست، ولی کافی نیست و تا زمانی که به تجهیزات توجه نشود نمی‌توان اقتصاد کشور را بی نیاز از بیگانگان کرد.
ناصری یزدی با بیان اینکه تحریم، فرصت خوبی برای پیشرفت همه جانبه است گفت: در حالی که ما نمی‌توانیم بعضا از خارج  مواد اولیه و ماشین‌آلات را تامین کنیم باید تولید در داخل مورد توجه قرار گیرد،به این ترتیب نه تنها نیاز کشور را رفع  بلکه زمینه صادرات این وسایل را فراهم کنیم.
امام جمعه یزد گفت: الان بسیاری از کشورها  که اتکای به نفت دارند از جمله عربستان سعودی با مشکلات زیادی روبرو شدند و مجبور به تبادل نظر با روسیه برای بالابردن قیمت نفت شدند، ولی ایران در تلاش است اقتصاد بدون نفت را تقویت کند و باید از این شرایط نهایت استفاده را برد و زمینه تحقق کامل اقتصاد مقاومتی را فراهم کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان