شما اینجا هستید

اجتماعی » تامین و توزیع ۱۸۰۰ تن میوه شب عید در استان مرکزی

اراک – مدیرکل دفتر امور اقتصادی و بین الملل استانداری مرکزی از تامین و توزیع هزار و ۸۰۰ تن میوه شب عید طبق برنامه ریزی صورت گرفته، در استان خبر داد.

به گزارش انتهاج، محمود نعمتی در جلسه ستاد تنظیم بازار نوروزی استان مرکزی در اراک، گفت: در حال حاضر هزار و ۸۰۰ تن میوه برای تأمین میوه شب عید مردم در استان مرکزی خریداری و ذخیره‌سازی شده تا در آستانه سال جدید در این زمینه با مشکل و کمبودی مواجه نباشیم.

وی اظهار کرد: این میزان میوه شامل هزار و ۲۰۰ تن پرتقال و ۶۰۰ تن سیب است که پرتقال از استان‌های جنوبی و شمالی و سیب نیز از استان‌های اصفهان و آذربایجان غربی تأمین و خریداری شده است.

نعمتی افزود: همچون سال‌های گذشته سازمان تعاون روستایی استان مرکزی به عنوان مباشر استانی خرید میوه نوروزی در نظر گرفته شده و بانک‌ها نیز وظیفه دارند نسبت به تأمین اعتبار لازم در این زمینه همکاری کنند.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی و بین الملل استانداری مرکزی خاطر نشان کرد: همچنین ۵۰ مکان در شهرها و روستاهای استان برای توزیع میوه شب عید امسال تعیین شده که در زمان لازم در مورد آن اطلاع رسانی‌های لازم صورت خواهد پذیرفت.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان