شما اینجا هستید

اخبار » تامین اعتبار پروژه بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان در دست اقدام است

بجنورد – مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی از پیگیری جدی جهت تامین اعتبار، تخصیص و تسریع در اتمام پروژه بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان خبر داد.

به گزارش انتهاج، مهندس نژاد صفوی به همراه مهندس علیمردانی ، معاون مهندسی و ساخت اداره کل امروز سه شنبه در بازدید از پروژه بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان از پیگیری جدی جهت تامین اعتبار و تسریع در اتمام پروژه بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان خبر داد و گفت: محور ارتباطی بجنورد به جنگل ۱۴۳ کیلومتر است که پروژه باند دوم بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان در پنج قطعه در حال انجام است و تسریع در اتمام قطعات در دست اجرای این پروژه یکی از مطالبات بحق مردم استان است.

وی پروژه بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان را به دلیل نقش اساسی که در جذب توریست و رونق اقتصادی استان دارد از مهمترین و با اولویتترین پروژه های راهسازی استان دانست و اظهار کرد: یکی از مطالبات مردم و دستگاه‌های مختلف استان ، موضوع جاده جنگل گلستان است.

نژاد صفوی افزود: مقام عالی وزارت راه و شهرسازی به جد پیگیر اتمام این پروژه است و لازم است از کلیه ظرفیت های ممکن در جهت تحقق این امر بهره برداری شود و با برنامه‌ریزی، بازدیدها و رایزنی‌های مستمر در راستای ایجاد تحول در این پروژه به جد پیگیری خواهد شد چرا که این محور نقشی بسیار اساسی در رونق اقتصادی استان دارد و بهره‌برداری از آن می‌تواند به جذب گردشگر بینجامد.

بهره برداری از ۶۹ کیلومتر از محور بجنورد به جنگل گلستان

وی با اشاره به اینکه طول این محور ۱۴۳ کیلومتر است، ادامه داد: تاکنون ۶۹ کیلومتر از این محور مورد بهره برداری رسمی قرار گرفته است اما هنوز ۷۴ کیلومتر باقی مانده که عملیات ساخت در قطعات مختلف در حال اجراست و متاسفانه آمار حوادث جاده ای به دلیل وضعیت فعلی محور نگران کننده است .

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان یادآور شد: پیگیری جدی جهت تامین اعتبار و تخصیص در دست اقدام است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان