شما اینجا هستید

اجتماعی » وحدت، انسجام و همدلی ضرورت امروز کشور است

اسفراین- فرماندار اسفراین در جلسه هماهنگی گرامیداشت ۹ دی گفت: انسجام، وحدت و همدلی مردم و مسولان ضرورت جامعه اسلامی است و اقدام کسانی که امنیت را خدشه دار می سازند یا بر طبل تفرقه می کوبند محکوم است.

به گزارش انتهاج؛ طاهر رستمی با اشاره به حوادث اخیر آبان ماه امسال و همراهی مردم پس از بیانات مقام معظم رهبری در پایان دادن به اغتشاشات گفت: مشارکت مردم در محکوم کردن اغتشاشات اخیر حمایت از ولایتمداری و تجدید بیعت دوباره با آرمانهای امام و انقلاب است و نشان از درایت و بصیرت مردم دارد.

وی گفت: بصیرت یعنی در زمان و مکان شرایط را درست درک کنیم و بدانیم در شرایط خاص اظهارنظرها، انتقادها و اعتراض هاچه پیامدهایی می تواند رقم بزند.

وی با بیان اینکه دشمن با توجه حوادث آبان ماه تلاش و امید بیشتری برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات را دارد؛ افزود : باید تلاش کنیم با برگزاری انتخابات قانونمند و بیطرفانه مشارکت حداکثری درانتخاب داشته باشیم‌.

وی افزود: مشارکت حداکثری و پرشور در انتخابات پیش رو؛ نه محکم به دشمنان نظام است.

امام جمعه اسفراین نیز گفت: دشمنان همیشه به دنبال اختلاف و تفرقه افکنی بوده اند و یکی از مراسماتی که به رسم و رسوم تبدیل شده و می تواند دشمن را به عقب بنشاند؛ برپایی مراسم ۹ دی است و باید حافظ رسومات خوب باشیم.

حجت الاسلام غدیر محمدیان افزود: در سایه همدلی و همکاری مسئولین می توانیم مراسم ۹ دی امسال را پرشورتر از ادوار گذشته برگزار کنیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان