شما اینجا هستید

اجتماعی » بیش از ۳ میلیارد ریال مساعدت پتروشیمی خراسان برای مبارزه با کرونا

به گزارش انتهاج ، حسین شفیعی در مصاحبه با بخش خبری روابط عمومی پتروشیمی خراسان گفت: مبلغ ۲  میلیار ریال به منظور ساماندهی کودکان خیابانی به اداره کل بهزیستی استان و یک میلیارد ریال برای خرید و تهیه تجهیزات محافظتی کادر درمان به دانشگاه علوم پزشکی استان پرداخت شده است.
عضو هیات مدیره پتروشیمی خراسان ادامه داد: با نظر استانداری خراسان شمالی ۴ تن آب ژاول با هدف ضدعفونی کردن روستاها و زندان مرکزی بجنورد و ۵ هزار عدد ماسک تنفسی نیز تهیه و اهدا شد .
شفیعی اظهار داشت: هر یک از ما در مبارزه با این بیماری خطرناک مسئولیم و هر فرد بسته به جایگاهش بایستی به قدر توان خویش تلاش کند تا بیماری کرونا ریشه کن شود .
در همین راستا وی افزود: ما در پتروشیمی خراسان ضمن حفظ چرخه تولید، حضور کارکنان در مجتمع را به حداقل رساندیم و معابر و سطوح مشترک در سطح سایت را به طور روزانه ضدعفونی می نمائیم.
مدیرعامل پتروشیمی خراسان گفت: از تمامی کارکنان خود نیز خواسته ایم در وقت استراحت و زمان هایی که در مجتمع حضور ندارند حتما در خانه های خود باشند تا به فضل الهی شاهد نابودی این ویروس مرموز باشیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان