شما اینجا هستید

اخبار » بهره برداری از ۱۵ طرح بزرگ صنعتی با حضور رئیس جمهور در اردبیل

اردبیل – رئیس صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از افتتاح ۱۵ طرح بزرگ در حوزه صنعت همزمان با سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به اردبیل خبر داد.

به گزارش انتهاج، رامین صادقی در حاشیه مراسم استقبال از رئیس جمهور به خبرنگاران، گفت: افتتاح و بهره برداری از ۱۵ طرح بزرگ صنعتی در استان‌ در حضور رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت انجام خواهد پذیرفت.

وی اظهار کرد: این طرح‌ها زمینه را برای اشتغال زایی دو هزار و ۱۳ نفر فراهم خواهند کرد تا در راستای تعهد موجود برای کارآفرینی و رشد شکوفایی و اقتصادی منطقه با استفاده از ظرفیت صنعت گام بلندی در استان برداشته شود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل یادآور شد: طرح‌های صنعتی موجود با سرمایه گذاری دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومانی افتتاح خواهند شد.

صادقی به تشریح طرح‌های افتتاح شده نیز اشاره کرد و افزود: از جمله مهمترین طرح‌های موجود بهره برداری از کارخانه کامیون سازی، لاستیک سازی، تولید انواع باتری خودرو، نساجی، صنایع غذایی، طرح‌های مرتبط با حوزه آب و «ام دی اف» است که این واحدها وارد مرحله تولید و عملیات می شوند.

وی تصریح کرد: از جمله مهمترین برنامه‌های عملیاتی سازمان صمت در ماه‌های آتی برنامه ریزی برای شروع عملیات اجرایی طرح‌های صنعتی با سرمایه گذاری ۱۵ هزار میلیارد تومانی در سطح استان بوده که زمینه را برای اشتغال ۱۴ هزار نفر از اهالی استان فراهم می کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان