شما اینجا هستید

اخبار » بهره برداری از فاز دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی اردبیل باید تسریع شود

اردبیل – مدیرکل محیط زیست استان اردبیل گفت: بهره برداری از فاز دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی اردبیل باید تسریع شود.

به گزارش انتهاج ، سعید شهند در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی استان اردبیل اظهار کرد : با راه اندازی فاز دوم تصفیه خانه، سیستم‌های پایش آنلاین در محل‌های مورد نیاز نصب شده و ظرفیت پذیرش فاضلاب ورودی نیز افزایش می‌یابد.

وی افزود : همچنین استفاده مجدد از آب تصفیه شده در شهرک‌های صنعتی امکان پذیر خواهد شد و با پایش مستمر پساب های صنعتی استان اردبیل، الزام بر رعایت موارد زیست محیطی مورد تأکید قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: پایش مستمر پساب های صنعتی در استان اردبیل انجام پذیرفته و با توجه به اهمیت قضیه لازم است این موضوع با جدیت بیشتری ادامه یابد.

وی افزود: در این پایش‌ها ضرورت رعایت استانداردهای لازم با توجه به موارد اعلام شده از سوی سازمان حفاظت محیط زیست مدنظر قرار گرفته و با برخورداری از کارشناسان مجرب موارد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیرکل محیط زیست استان اردبیل ادامه داد: با توجه مضاعف به پایش پساب های صنعتی، نواحی و شهرک‌های هدف ملزم به رعایت استانداردهای مورد نیاز خواهند شد و در این راستا حفظ سلامت عمومی و بهداشت محیط زیست قابل معامله با هیچ چیز دیگری نخواهد بود.

شهند یادآور شد: بنا به وظیفه محوله، محیط زیست استان اردبیل در تلاش خواهد بود تا نظارت‌های خود را در پایش‌های صنعتی با جدیت بیشتری ادامه داده و از آسیب‌های احتمالی که ممکن است در امور صنعتی به محیط زیست وارد شود، جلوگیری به عمل آورد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان