شما اینجا هستید

اخبار » کاهش ۱۳ درصدی تصادفات در استان اصفهان

اصفهان – فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کاهش ۱۳ درصدی تصادفات در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش انتهاج ، سردار حسین اشتری در مراسم بهره برداری از پروژه‌های نهصت عمرانی فرماندهی انتظامی اصفهان، گفت : تفویض اختیارات به استان‌ها و برون سپاری اختیارات و وظایف، در عرصه کاهش تصادفات مؤثر بوده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد اطلاعاتی که در خصوص آسیب‌های اجتماعی و جرائم به ما می‌رسد از سوی مردم اطلاع رسانی می‌شود، اظهار داشت: مابقی اطلاعات از طریق توانمندی‌های فنی و اطلاعاتی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی هم در کشف جرائم و هم پیگیری‌های لازم در این ارتباط موفقیت‌های خوبی داشته‌ است، خاطر نشان کرد : علت و عوامل جرائم باید با همکاری نهادهای مرتبط مورد بررسی دقیق قرار بگیرد تا در راستای پیشگیری آنی از جرائم، برنامه ریزی های اصولی انجام شود.

نقش مؤثر وزارت راه و ترابری در ایمن سازی و هوشمندسازی راه‌ها

وی با اشاره به نقش مؤثر وزارت راه در ایمن سازی و هوشمندسازی راه‌ها و توجه به برطرف کردن نقاط حادثه خیز، گفت : وزیر راه و شهرسازی همکاری بسیار خوبی با ناجا داشته است و ما نقاط حادثه خیز را به وزیر معرفی کرده‌ایم و امیدوار هستیم با همکاری‌های وزارت راه و شهرسازی و دستگاه‌های مسئول در این عرصه این خلأها و مشکلات جاده‌ها برطرف شود.

سردار اشتری با بیان اینکه در همایش بزرگ و جهانی پیاده روی اربعین حسینی در سال جاری شاهد افزایش ۷۴ درصدی زائران نسبت به سال گذشته بودیم، تصریح کرد: افراد در سه ثانیه امکان عبور از گیت‌ها را داشتند و نیروی انتظامی در این عرصه با تمام توان تسهیل کننده عبور و مرور زائران و تأمین کننده امنیت بوده است.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان