شما اینجا هستید

آذربايجان شرقي » عملکرد دستگاههای اجرایی آذربایجان شرقی در سفرهای تابستانی مطلوب بود

تبریز – مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی گفت: عملکرد دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان در جریان سفرهای تابستانی امسال توسط تیم کارشناسی ، مطلوب ارزیابی شد.

به گزارش انتهاج ، یدالله قاری‌زاده با اشاره به اینکه ۷تیم کارشناسی عملکرد دستگاه‌های استان را در سفرهای تابستان ارزیابی کردند ، گفت: کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر استان، در ۶۵۰ مورد به صورت محسوس و نامحسوس بر عملکرد دستگاه‌ها در این ایام نظارت کرده است.

وی با بیان اینکه نظرات و شکایات مسافران نیز در این ارزیابی لحاظ شده است ، اظهار کرد :  تیم‌های کارشناسی در این مدت از مراکز خدمات‌رسان از قبیل پایانه‌های مسافری، فرودگاه، راه‌آهن، هتل‌ها و مراکز اقامتی، رستوران‌ها، پایگاه‌های ثابت و سیار امداد و نجات، آتش‌نشانی‌ها، بانک‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی، جایگاه‌های سوخت، مراکز انتظامی، راهداری‌ها و ادارات خدمات‌رسان بازدید و میزان آمادگی و عملکرد آنها را ارزیابی کردند.

قاری‌زاده خاطرنشان کرد: در ایام تابستان سامانه ۱۱۱ و شماره تلفن‌های دفتر بازرسی استانداری نیز نظرات، شکایات، پیشنهادها و انتقادهای مسافران و سایر شهروندان را دریافت کردند.

تشکیل ستادهای تسهیلات سفر در همه شهرستان‌های استان

دبیر کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر استان همچنین از تشکیل ستادهای تسهیلات سفر در همه شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: ستاد مدیریت بحران استان و شهرستان‌ها نیز ۲۴ ساعته در آمادگی کامل بوده و دستگاه‌های خدمات‌رسان در مناطق و محورهای مواصلاتی مختلف حضور کامل داشته‌اند.

وی، وضعیت راهنمایی و هدایت میهمانان و گردشگران و همچنین نظم و امنیت عمومی مسافران و شهروندان را نیز قابل قبول عنوان کرد و گفت: اقامت‌گاه‌ها و مراکز دیدنی روستاهای هدف گردشگری آماده پذیرایی مناسب از میهمانان بوده‌اند.

قاری‌زاده تصریح کرد : با همکاری دستگاه‌های مسئول بیش از ۲۰ جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی در شهرستان‌های استان برای استفاده گردشگران و شهروندان استان برگزار شد که تاثیر بسزایی در جذب گردشگر به مناطق گردشگری استان داشت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان