شما اینجا هستید

اخبار » برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن با گرامیداشت یاد سردار سلیمانی

اسفراین- مراسم چهل‌ویکمین فجر انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش با حضور گسترده مردم اسفراین برگزار شد.

به گزارش انتهاج، مراسم چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با چهلمین روز شهادت سردار  قاسم سلیمانی مصادف شده ، با گرامیداشت یاد و خاطره فرمانده شهید نیروی قدس سپاه و دیگر همرزمان شهیدش در جبهه مقاومت، با حضور گسترده مردم و مسئولان در اسفراین از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز شد و با قرائت قطعنامه پایانی و سخنرانی حجت الاسلام حسین زحمتکش مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(عج) خراسان شمالی پایان یافت.

در مراسم امروز راهپیمایی باشکوه مردم اسفراین حجت الاسلام زحمتکش با بیان این مطلب که قوام و دوام نظام جمهوری اسلامی به رهبری دینی و همراهی مردم با نظام است گفت: انقلاب اسلامی ایران نمادی از پیوند رهبری الهی و مردم متدین است که این پیوند در طول ۴۰ سال روزبروز محکم تر شده است.

حجت الاسلام زحمتکش افزود: سالروز پیروزی انقلاب این بار مصادف با چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی شده و به نوعی این مراسم تجدید دوباره با این شهید بزرگوار و دیگر شهدا است.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های مهم و بارز سردار سلیمانی، ولایت‌پذیری و ذوب در ولایت بود که در طول عمر با عزت خود ذره‌ای از این باور عقب‌نشینی نکرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی خاطر نشان کرد: امروز مردم با راهپیمایی باشکوه خود نشان دادند که پیوند امت اسلامی با رهبری ناگسستنی است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو و با بیان این مطلب که انتخاب نماینده اصلح حق و تکلیف ماست، اظهار داشت: مردم کسی را انتخاب کنند که مردمی باشد و به کانون قدرت و ثروت وصل نباشد.

وی ادامه داد: باید به دنبال نماینده انقلابی و ارزشی و با منش و رفتار حاج قاسم سلیمانی بود و با مشارکت حداکثری خود در انتخابات باعث عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران شد.
راهپیمایان امروز با در دست داشتن تصاویری از شهید سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت، در آستانه ورود نظام جمهوری اسلامی به ۴۱ سالگی، بار دیگر اعلام کردند که قدردان شهدای مقاومت هستند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان