شما اینجا هستید

اخبار » برنامه های هلال احمر

به گزارش انتهاج سید جواد رضوی رئیس هلال احمر شیروان ضمن تبریک روز جهانی صلیب سرخ از برنامه های هلال احمر در هفته پیش رو هلال احمر خبر داد.

رضوی گفت: برنامه هلال احمر برای هفته جاری بسته شده اما باتوجه به بارشهای اخیر باران و تگرگ در شیروان  و احتمال وقوع سیلاب، ما در آماده باش هستیم و برنامه ها با تاخیر یکروزه انجام میشوند.

رضوی در ادامه افزود: دیدار با امام جمعه شیروان، افتتاح خانه هلال در شهرک ولیعصر، کاروان سلامت در مناطق محروم، توزیع بسته های غذایی، شرکت در نماز عید سعید فطر و دلجویی از خانواده نجاتگران شیروانی و نیز کوهپیمایی به مقصد شیرکوه از مهمترین برنامه های این هفته هلال احمر شیروان است.

وی پیرامون بارشهای بهاری چندروزه اخیر درشیروان گفت: ما آمادگی کامل داریم و حدود ۳۰۰بسته غذایی انبار و چادر و اقلام اسکان اضطراری فراهم شده است.

رضوی با اشاره به اینکه عملیات امدادی تجربه و تخصص ویژه ای میطلبد گفت: در سال گذشته ۲۰۰عملیات امدادی داشتیم که ۲۱۰تیم که شامل۵۹۰نفر می شوند خدمت رسانی کردند و آمبولانس۱۶۰بار و خودرو نجات۱۱بار به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: دراین عملیات ها ۵۰۰نفر آسیب دیده، ۱۱فوتی درصحنه، ۱۰۰مصدوم انتقالی نوسط هلال احمر،۲۶۰مصدوم داشتیم.

رضوی در پایان از مردم فهیم شیروان خواست تا در کلاسهای رایگان هلال احمر شرکت کنند تا بازویی به بازوان این ارگان اضافه شود.

خبرنگار:فاطمه طالبی

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان