شما اینجا هستید

اخبار » ایجاد ۶۰ درصد ظرفیت نیروگاهی برق با سرمایه بخش خصوصی

به گزارش انتهاج، روز یکشنبه محمدحسن متولی زاده در بجنورد به عدم محدودیت به لحاظ ظرفیت تولید در نیروگاه ها اشاره کرد و در ادامه گفت: تا کنون در زمینه انتقال برق مشکل خاصی وجود نداشته، به ویژه با همکاری خوب مردم در تابستان امسال شاهد صرفه جویی در مصرف برق بودیم.

متولی زاده از پیگیری ساخت نیروگاه های جدید با ظرفیت بیش از سه هزار مگاوات خبر داد و افزود: تابستان امسال، ۲۴ میلیون مشترک  از ۲۹ میلیون مشترک خانگی، برق مصرفی شان در حدود الگوی تعیین شده بود و میزان مصرف هشت میلیون مشترک نسبت به دوره مشابه پارسال کاهش داشته است.

متولی زاده با اشاره به پرداخت پاداش خوش مصرفی به میزان بیش از هزار و ۶۰ میلیارد ریال به این مشترکان، گفت: تابستان امسال شاهد کاهش میزان مصرف برق به میزان چهار هزار مگاوات بودیم و برنامه های مدیریت مصرف برای تابستان سال آینده هم ادامه خواهد داشت زیرا نتایج این طرح در تابستان امسال بسیار خوب بود.

وی همچنین بر مشارکت خوب بخش صنایع و کشاورزی اشاره کرد و افزود: مشترکان بخش صنایع و کشاورزی همکاری خیلی خوبی داشته و با مدیریت مصرف برق، سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال پاداش دریافت کردند.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توانیر که به همراه وزیر نیرو به خراسان شمالی سفر کرده اند از مردم مدیریت بهینه مصرف برق و گاز و صرفه جویی در آن را خواستار شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان