شما اینجا هستید

اخبار » انهدام ۱۸ باند قاچاق مواد مخدر در کرمان

جیرفت – دادستان عمومی و انقلاب جیرفت از انهدام ۱۸ باند قاچاق مواد مخدر در شهرهای جنوبی استان کرمان خبر داد و گفت: سرباندهای اصلی این باندها نیز شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش انتهاج، حسین سلامی با بیان اینکه استان کرمان خط مقدم مبارزه با مواد مخدر کشور است، اظهار کرد: افراد دستگیر شده غیر بومی هستند و بررسی‌ها نشان می‌دهد قاچاقچیان با استفاده از پهنای جغرافیایی استان کرمان قصد انتقال محموله‌های کلان مواد مخدر را از مرزهای شرقی کشور به استان‌های مرکزی دارند.

وی افزود: در این رابطه بیش از ۱۵ دستگاه خودروی خارجی و داخلی به همراه برخی از اموال منقول و غیرمنقول قاچاقچیان و اشرار توقیف شده است.

دادستان جیرفت با بیان اینکه برای ثمربخشی امر مبارزه با مواد مخدر باید به سراغ عاملان اصلی عرضه و توزیع مواد مخدر رفت، تصریح کرد: برای حذف قاچاق مواد مخدر، ضربه به بنیان‌های مالی و اقتصادی قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

وی همچنین به عملیات کشف مواد مخدر طی روز گذشته اشاره کرد و گفت: ماموران اداره اطلاعات به یک دستگاه خودروی پراید در حوالی دانشگاه آزاد جیرفت مشکوک شده و پس از بازرسی از این خودرو، ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

وی افزود: پس از کسب اطلاعات تکمیلی میزان ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر دیگر نیز از محل دپوی مواد مخدر واقع در یک منزل مسکونی کشف شد.

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان