شما اینجا هستید

اجتماعی » امداد رسانی به بیش از هزار حادثه توسط هلال احمر خراسان جنوبی

بیرجند – مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از امداد رسانی به هزار و ۳۰۷ حادثه طی ۹ ماهه گذشته سال جاری در استان توسط نیروهای هلال احمر خبر داد.

به گزارش انتهاج، محمد رحیم شهریاری در نشست خبری با اشاره به اینکه طی این مدت نیروهای هلال احمر به هزار و ۳۰۷ مورد حادثه، امدادرسانی کرده‌اند، گفت: ۶۳ درصد از این مأموریت‌ها در حوادث جاده‌ای، ۱۰ درصد خدمات حضوری، ۹ درصد سیل و آب‌گرفتگی، ۱۳ درصد حوادث شهری، سه درصد حوادث کوهستان و دو درصد دیگر موارد بوده است.

وی اظهار کرد: بیشترین حوادث سال جاری به ترتیب با ۲۷۰ مورد در قاین، ۱۷۲ مورد در طبس و ۱۴۰ مورد در نهبندان رخ داده است.

شهریاری با بیان اینکه طی مأموریت‌های ۹ ماهه سال جاری به هشت هزار و ۵۷۹ حادثه دیده امدادرسانی شده است، افزود: ۳۲ درصد از این افراد در حوادث جاده‌ای، ۹ درصد به صورت حضوری، ۵۱ درصد در حوادث سیل و آب‌گرفتگی، ۷ درصد در حوادث شهری و مناسبتی و یک درصد در دیگر زمینه‌ها خدمات گرفته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، خاطر نشان کرد: همچنین تعداد حادثه دیدگان جاده‌ای نسبت به سال گذشته ۲۶ درصد افزایش یافته است.

شهریاری با بیان اینکه در این حوادث ۶۹۰ نفر توسط نیروهای هلال احمر نجات یافته‌اند، یادآور شد: همچنین سه هزار و ۲۲ نفر در پایگاه‌های هلال احمر اسکان یافته‌اند.

وی با بیان اینکه پنج هزار و ۲۵۴ نیروی هلال احمر در قالب هزار و ۹۴۲ تیم عملیاتی به این حوادث امدادرسانی داشته‌اند، افزود: همچنین هزار و ۸۹۶ خودروی امدادی در این حوادث به‌کارگیری شده است.

وی یادآور شد: در ۹ ماهه سال جاری ۲۲۴ مورد عملیات رهاسازی توسط نیروهای هلال احمر انجام شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان