شما اینجا هستید

اخبار » افتتاح یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی شماره ۳ بجنورد

به گزارش انتهاج به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی ؛ سیاوش وحدت گفت : در اولین روز از سفر وزیر کشور به استان خراسان شمالی این واحد صنعتی با میزان سرمایه گذاری ۵ میلیارد تومان با ظرفیت تولید ۹۰ هزار تن و میزان ۵۰ نفر به طور مستقیم و ۱۰۰ نفر غیر مستقیم اشتغال، افتتاح گردید.

وی تاکید کرد : در این کارخانه خوراک آماده دام، طیور و آبزیان پرورشی به شکل پلت و همچنین انواع خوراک دام، طیور و آبزیان پرورشی تولید می شود که می توان مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول سایز استاندارد، مواد فشرده شده غذایی و هضم آسان برشمرد.

وحدت بیان کرد : این استان یکی از قطب های دامپروری کشور محسوب می شود که این واحد صنعتی

می تواند نیاز داخل استان را تامین نماید.

وی خاطر نشان کرد: اقدامات زیرساختی جهت سرمایه گذاری متقاضیان در شهرک شماره ۳ از قبیل بازگشایی و زیرسازی معابر ، تکمیل شبکه داخلی توزیع آب ، نصب ترانس ۵۰ کیلوواتی چاه آب صورت گرفته است .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گفت: شبکه فشار متوسط این شهرک نیز تکمیل گردیده است و در حال حاضر اجرای تقاطع همسطح و آسفالت راه دسترسی شهرک شماره ۳ بجنورد در حال اقدام می باشد .

وحدت تصریح کرد : در راستای رفع مشکلات واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک ، تلفن ثابت به صورت رادیویی و بیسیم راه اندازی و شبکه داخلی گاز و ایستگاههای TBS نیز تکمیل و به بهره برداری رسیده است .

وی عنوان کرد: از مزایای شهرک صنعتی شماره ۳ بجنورد جهت سرمایه گذاری متقاضیان ، می توان نزدیکی به مجتمع پتروشیمی خراسان و سیمان بجنورد و قرارگرفتن در مسیر جاده اصلی بجنورد – مشهد را عنوان کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان